نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۷

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: کسب سهمیه اول منطقه آمریکا توسط تیم EG

قهرمان TI5 با کسب جایگاه اول مرحله گروهی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 همچنان می‌تواند امیدوار به کسب دوباره جام امسال باشد. با زومجی و بررسی نتایج این منطقه همراه باشید.

تیم Evil Geniuses که به خاطر نتایج ضعیف چند ماه اخیر مجبور به تغییر در ترکیب خود شده بود برای حضور در مسابقات The International 6 باید از مرحله ماقبل مقدماتی کار خود را آغاز می‌کرد. این تیم بعد از صعود، توانست در مرحله گروهی نتایجی عالی را کسب کند و سهمیه اول منطقه آمریکا را از آن خود کند. این ناحیه که دو تیم کمتر از مناطق دیگر داشت با توجه به عدم دعوت از حتی یک تیم برای حضور مستقیم در مسابقات TI6 از نظر سهمیه همچنان با نواحی دیگر برابر بود به همین منظور تمام مجموعه‌های حاضر تا آخرین لحظه برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها در حال تلاش بودند و در پایان نتایج جدول گروهی بدین گونه رقم خورد:

The-International-America-Group-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgتیم‌های EG و Complexity در مرحله گروهی با کسب نتایجی مشابه به جدول Tiebreakers رفتند و Digital Choas ،Void Boys و FDL باید کار خود را در مرحله حذفی ادامه می‌دادند تا شاید سهمیه دوم حضور در سیاتل کسب کنند. اما در جدول Tiebreakers نتیجه زیر بدست آمد:

The-International-America-Tiebreakers-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgبدین ترتیب تیم EG با پیروزی در مقابل Complexity به عنوان سومین مجموعه راه یافته از مرحله انتخابی برگزیده شد و با توجه به نتایج خوبی که در این بخش از مسابقات کسب کرد می‌توان امیدوار بود که آن‌ها دوباره به روزهای اوج خود باز خواهند گشت و حتی شاید به کمک طرفداران خود در آمریکا بتوانند قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کنند. اما تیم Complexity نیز همچنان شانس حضور در مسابقات را خواهد داشت و باید برای این مهم در مرحله حذفی حریفان خود را شکست دهد. جدول مرحله حذفی را با هم مرور خواهیم کرد:

The-International-America-playoff-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgبازی‌های این مرحله امروز و فردا پیگیری خواهد شد

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده