نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: تیم Secret برنده مرحله گروهی منطقه اروپا

مرحله گروهی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 در منطقه اروپا به پایان رسید و تیم Secret همانطور که پیش‌بینی می‌شد با کسب جایگاه اول راهی دور بعدی این تورنمنت خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

در مرحله انتخابی منطقه اروپا  مسابقات The International 6 تمام تیم‌ها برای ماندن و صعود به دور بعدی تلاش بسیاری انجام دادند و تا آخرین بازی برگزار شده همچنان تیم‌ها شانس صعود داشتند. در این ناحیه جای تیم‌های بزرگی مثل Polatiry و Spirit نیز خالی بود چرا که آن‌ها نتوانستند از مرحله ماقبل مقدماتی صعود کنند. تیم Fantastic Five که به عنوان دومین سهمیه مرحله ماقبل مقدماتی به جدول گروهی راه یافته بود عملکردی دور از انتظار داشت و جز سه تیم بالایی جدول قرار گرفت. در ادامه نتایج این منطقه را مشاهده خواهید کرد:

The-International-europa-group-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgسه تیم Secret ،Fantastic Five و Escape Gaming (تیم No Diggity سابق) با کسب ۶ برد و ۳ باخت به عنوان سرگروه‌های این مرحله باید در جدول Tiebreakers با هم مبارزه می‌کردند تا یکی از آن‌ها بتواند به عنوان اولین نماینده این منطقه راهی مسابقات TI6 شود. تیم‌های Alliance و Ad Finem نیز راهی جدول مرحله حذفی شدند تا همچنان امیدوار به حضور در این تورنمنت باشند. در ادامه نتایج جدول Tiebreakers نیز چنین رقم خورد:

The-International-europe-Tiebreakers-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-ZoomgTeam Secret با پیروزی بر دو تیم دیگر دوباره توانست قدرت خود را ثابت کند هر چند باز هم شاهد بازی‌هایی عالی از این تیم نبودیم. اما سهمیه دوم و Wild Card این منطقه همچنان منتظر صاحبان خود هستند که از بین تیم‌های دوم تا پنجم در مرحله حذفی مشخص می‌شوند و جدول این مرحله نیز به شرح زیر است:

The-International-europe-playoff-Regional-Qualifiers--6-Dota-2-Zoomgحذف تیم‌های Empire ،Virtus.Pro و Vega واقعا طرفداران این تیم‌ها را شکه کرد و در حالی که شاهد ظهور قدرت‌های جدیدی مثل Escape Gaming و Ad Finem هستیم؛ این اتفاق نشان می‌دهد دیگر تیم‌های منطقه CIS در اروپا قدرت بیشتری ندارند و باید دوباره به فکر تقویت و بازگرداندن قدرت سابق خود باشند.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده