// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

جورج لوکاس تهیه‌کننده فیلم Indiana Jones 5 خواهد بود

تایید ساخت قسمت پنجم فیلم‌های ایندیانا جونز یکی از بهترین خبرهای این چندوقته اخیر بود. حال نگرانی‌هایی در این مورد وجود دارد که آیا خالق این سری در این نسخه نیز حضور دارد یا خیر. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

زمانی که ساخت قسمت پنجم ایندیانا جونز (Indiana Jones) تایید شد معلوم نبود که آیا جورج لوکاس، خالق این سری نیز در ساخت فیلم حضور دارد یا خیر. استیون اسپیلبرگ کارگردان این قسمت طی گفت و گویی با وبسایت CBR اعلام کرده که قطعا جورج لوکاس در ساخت این نسخه حضور خواهد داشت وگرنه نبودش واقعاً دور از ذهن است. جورج لوکاس تهیه‌کننده اجرایی ایندیانا جونز 5 درکنار اسپیلبرگ خواهد بود.

حال این سوال مطرح است که آیا واقعا گفته‌های اسپیلبرگ حقیقت دارد؟ سال ۲۰۱۲ پس از فروش امتیاز جنگ ستارگان (Star Wats) به کمپانی دیزنی، شاهد حضور وی در نقش سازنده قسمت هشتم فیلم «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) نبودیم. البته در ارتباط با نبود لوکاس در مراحل ساخت «نیرو برمی‌خیزد» اسپیلبرگ عقیده دارد که این قسمت حکم یک تجلیل از نسخه‌های چهارم، پنجم و ششم را دارد. به عبارتی در هرجای فیلم می‌توانیم حضور جورج لوکاس را حس کنیم.

قسمت پنجم ایندیانا جونز که هنوز اسم دقیقی برای آن انتخاب نشده، در تیرماه ۱۳۹۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comic Book Resources


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده