نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

یک نسخه آزمایشی دیگر از بازی Halo Wars 2 هم منتشر خواهد شد

اگر شما هم از کسانی هستید که نسخه آزمایشی بازی Halo Wars 2 را از دست دادید، می‌توانید یک بار دیگر شانس خود را برای تجربه بازی، پیش از انتشار آن داشته باشید. این نسخه بتا درست پیش از عرضه بازی منتشر خواهد شد. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

دومین نسخه آزمایشی برای این بازی استراتژی که دنباله‌ای بر نسخه دوم این سری محسوب می‌شود، نزدیک به تاریخ انتشار بازی،‌ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. یک سنخگوی مایکروسافت در گفتگو با وب‌سایت گیم‌اسپات این موضوع را تایید کرده است.

بر خلاف اولین نسخه آزمایشی که چند روز پیش خاتمه پیدا کرد، این نسخه برای هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، یک حالت جدید نیز در این بتا وجود خواهد داشت. نسخه آزمایشی اولی که برای این بازی استراتژی عرضه شذه بود شامل Deathmatch و Domination می‌شد. هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر این‌که نام این حالت جدید چه خواهد بود، در دسترس نیست. تاریخ عرضه دقیقی هم برای این نسخه اعلام نشده است.

اگرچه این بازی برای هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود اما از آنجایی که Halo Wars از قابلیت بازی کردن بین پلتفرم‌ها پشتیبانی نمی‌کند، امکان بازی کردن مخاطبان این دو پلتفرم با هم وجود ندارد.

همانطور که در نمایشگاه E3 2016 و در خلال برگزاری کنفرانس مایکروسافت مشاهده کردید، Halo Wars 2 از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند. Play Anywhere نام سرویس جدید مایکروسافت برای بازی‌های مشترک بین ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ است. بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند را می‌توانید روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز ۱۰ خریداری کرده و روی هر دو پلتفرم بازی کنید. 

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده