// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

همکاری استودیو مونولیث با نینتندو در ساخت The Legend of Zelda: Breath of the Wild

نینتندو اعلام کرده که استودیو‌های مختلفی در ساخت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با این کمپانی همکاری می‌کنند که یکی از آن‌ها هم استودیو مونولیث، سازنده بازی Xenoblade Chronicles است. با زومجی همراه باشید.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild  را می‌توان یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های کمپانی نینتندو دانست. معرفی این بازی در طی کنفرانس خبری نینتندو در E3 2016 مخاطبین این سری را به شدت خوشحال و نمایش بسیارزیاد از گیم‌پلی بازی تاحدی مخاطبین را با فضای بازی آشنا کرد. شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، خالق زلدا، اعلام کرده که هم‌اکنون کارمندهای نینتندو در دو شهر توکیو و کیوتو در حال کار بر روی توسعه بازی هستند و همچنین شرکت نینتندو استودیو مونولیث (Monolith) را برای کمک در فرآیند ساخت بازی فراخوانده است.

نکته جالب صحبت‌های میاموتو در مورد تعداد نفراتی است که بر روی این بازی کار می‌کنند. در حال‌ حاضر ۱۰۰ کارمند در حال توسعه The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند. البته گفته نشده که این تعداد نفرات شامل استودیو مونولیث هم می‌شود یا نه.

اگر کمی به کارنامه مونولیث نگاه کنیم می‌بینیم که سابقه درخشان این استودیو در ساخت سری بازی‌های Xeno و  The Legend of Zelda: Skyward Sword نوید یک بازی موفق دیگر را می‌دهد. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild  برای عرضه در سال ۲۰۱۷ بر روی دو پلتفرم Wii U و نینتندو  NX در نظر گرفته شده است.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده