// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

بخش رایگان Survival به بازی The Banner Saga 2 اضافه شد

استودیوی استوئیک (Stoic)، سازنده مجموعه The Banner Saga از اضافه شدن رایگان حالت بقا (Survival Mode) به بازی The Banner Saga 2 خبر داده است. در این حالت با سایر قهرمان‌ها وارد نبرد‌هایی برای بقا خواهید شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با اتمام مراحل آزمایشی حالت بقا بازی The Banner Saga 2، اکنون استودیوی استوئیک از انتشار رایگان حالت جدید برای تمامی دارندگان این بازی خبر داد. در این حالت بازیکنان با جمع‌آوری یک تیم مبارز از مجموعه بزرگ قهرمان‌های The Banner Saga وارد مبارزه‌ای نفس‌گیر برای بقا می‌شوند. وجود Perma-Death در مبارزه نیز در جایگاه خود هیجان حالت بقا را هرچه بیشتر افزایش می‌دهد به واسطه این قانون با مرگ هر قهرمان دیگر قادر به بازگرداندن آن در طول نبرد نخواهیم بود.

از جمله ویژگی‌های حالت بقا وجود حدود ۴۰ سطح است. بازیکنان با زنده ماندن در طول ۴۰ سطح قادر به اتمام این حالت هستند.

جاون واتسون، مدیر فنی استوئیک، در رابطه با بخش جدید گفت:

حالت بقا، چیزی است که ما برای مدت‌ها در پشت صحنه در حال کار برروی آن هستیم. این [حالت] تجربه‌ای کاملا جدید برای Banner Saga 2 است. هدف ما ایجاد یک سرگرمی بود، حالت تاکتیکی بازی جایی است که طرفداران می‌توانند برروی استراتژی و هزینه‌های سنگین مرگ در نبرد تمرکز کنند.

The Banner Saga 2 طبق اعلام استودیوی استوئیک در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد ۱۳۹۵) برای کنسول‌ها و اواخر تابستان برای دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد. بازی The Banner Saga 2 موفق شده است تا از وب‌سایت زومجی امتیاز ۹ را دریافت کند. هرچند «طراحی هنری فوق‌العاده» و «شخصیت‌های به یاد ماندنی» از جمله نکات مثبت اشاره شده در بررسی هستند؛ با این حال، «کاهش جذابیت بازی بدون تجربه نسخه اول» را می‌توان از نقاط ضعف The Banner Saga 2 برشمرد.

 منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده