نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

مسابقه The International 6 بازی Dota 2: جدول مرحله انتخابی و نحوه برگزاری مسابقات

بزودی مسابقات انتخابی The International 6 بازی Dota 2 آغاز می‌شود و تکلیف چهار تیم صعود کننده از مرحله ماقبل مقدماتی نیز مشخص شده است. با زومجی و اطلاعات بیشتری از این مرحله همراه باشید.

چهار تیم White Fries Gaming ،Secret ،Evil Geniuses و Vici Gaming توانستند جواز حضور در مرحله مقدماتی The International 6 را با شکست حریفان کسب کنند تا بزودی تکلیف چهار تیم باقی مانده نیز امروز مشخص شود. از بین تیم‌های ابتدایی راه یافته شاید اسم White Fries Gaming کمتر شناخته شده باشد اما حضور Hyhy و Kyxy در این تیم نشان می‌دهد آن‌ها از بازیکنان با تجربه و کهنه کاری برخوردار هستند که در راه صعود به سیاتل می‌توانند تاثیر گذار باشد. در ادامه جدول مرحله مقدماتی مناطق مختلف را مشاهده خواهید کرد:

TI6-regional-qualifiers-Sea-&-Europe-Dota-2-Zoomg TI6-regional-qualifiers-China-&-America-Dota-2-Zoomg

در مرحله گروهی تمام تیم‌ها در یک بازی به مصاف هم خواهند رفت و تیم اول هر گروه مستقیما راهی مسابقات این دوره خواهد شد. در ادامه تیم‌های رده دوم تا پنج در یک جدول دو حذفی به مصاف هم خواهند رفت که تیم برنده به صورت مستقیم و تیم بازنده به عنوان یکی از چهار Wild Card باید شانس بازی در TI6 را با حضور در یک جدول حذفی چهار تیمی دیگر اینبار در سیاتل بیازماید تا شاید یکی از ۲ سهمیه باقی مانده را بدست آورد. مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ ژوئن (۵ تا ۹ تیر) پیگیری خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Gosugamers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده