نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: جعبه دوم ایمورتال منتشر شد

یک روز مانده به آغاز مرحله انتخابی مسابقات The International 6 بازی Dota 2 شاهد انتشار یک بروزرسانی جدید و همراه آن عرضه دومین باکس آیتم‌های Immortal بودیم. با زومجی و بررسی این آیتم ها زیبا همراه باشید.

دیشب شرکت ولو با بروزرسانی جدید خود بالاخره دومین Immortal Treasure را عرضه کرد که به جرات باید گفت آیتم‌های درون آن  بسیار زیبا و جذاب هستند. بهترین و زیباترین آیتم این باکس یک ست ایمورتال کامل برای هیروی Invoker است که همه طرفداران بازی Dota 2 از دیدن زیبایی آن شگفته زده شدند. در ادامه نگاهی به آیتم‌ها این جعبه خواهیم داشت:

ImmortalsTwo-TI6-windranger-Dota-2-Zoomg

Windranger: Peregrine Flight

اولین آیتم باکس دوم مختص هیرو Windranger است که واقعا هر شخصی را مجذوب خود می‌کند. این کمان با تغییر آیکن و انیمیشن توانایی دوم این هیرو (Power Shot) جلوه زیبایی به آن داده و بعد از کست این اسکیل شاهدبه پرواز در آمدن یک پرنده دیدنی هستیم.

ImmortalsTwo-TI6-Undying-Dota-2-Zoomg

Undying: Pale Augur

آیتم دوم مخصوص هیرو Undying است که اسکیل اول با نام  Decay را تغییر می‌دهد. این سومین آیتم بعد از یک ست و ایمورتال سال پیش برای این هیرو است که می‌توانند در کنار هم یک مجموعه زیبا را تشکیل دهند.

ImmortalsTwo-TI6-riki-Dota-2-Zoomg

Riki: Shadow Masquerade

سومین آیتم این باکس مربوط به هیرو Riki است که در مسابقات نیز بسیار مورد توجه بوده و معمولا شاهد پیک آن هستیم. با داشتن Shadow Masquerade اسکیل دوم (Blink Strike) از نظر انیمیشن، صدا و آیکن تغییر می‌کند.

ImmortalsTwo-TI6-Morphling-Dota-2-Zoomg

Morphling: Crown of Tears

Morphling چهارمین ایمورتال باکس دوم را به خود اختصاص داده و Crown of Tears دومین ایمورتال منتشر شده برای این هیرو است. این آیتم Wavefrom (اسکیل اول) را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در کنار ایمورتال قبلی Morphling را بسیار زیباتر می‌کند.

ImmortalsTwo-TI6-Lich-Dota-2-Zoomg

Lich: Shearing Deposition

Shearing Deposition اولین آیتم ایمورتال هیرو Lich است که با تغییر در شکل و انیمیشن اسکیل اول (Frost Blast) باعث شده تا بالاخره این هیرو نیز یک آیتم نفیس و بسیار زیبا را در بین کالکشن خود جای دهد.ImmortalsTwo-TI6-Earth-shaker-Dota-2-Zoomg

Earthshaker: Bracers of the Cavern Luminar

یکی از زیباترین آیتم‌های باکس جدید عرضه شده بدون شک مربوط به هیرو Earthshaker است که واقعا هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. این Bracers زیبا با تغییر در Enchant Totem (توانایی دوم) باعث می‌شود تا خرید آیتم Aghanim در بازی و کست متوالی این اسکیل بسیار دلنشین و جذاب باشد.

اما در ادامه به بررسی آیتم‌های شانسی این جعبه  می‌پردازیم:

ImmortalsTwo-TI6-Mirana-Dota-2-Zoomg

Mirana: Pulsar Remnant

اولین آیتم با شانس دراپ Rar که Pulsar Remnant نام دارد یک کمان زیبا برای هیروی Mirana است که در کنار ست مسابقات شانگهای  می‌تواند یک ترکیب بسیار زیبا را رقم بزند. این آیتم توانایی اول (Starstorm) را به شکلی عالی دگرگون می‌کند و با توجه به محبوبیت این هیرو به خاطر تغییرات جدیدی که در نسخه 6.86 بازی داشته است Pulsar Remnant، می‌تواند بسیار گران و ارزشمندتر از آیتم‌های دیگر باشد.

ImmortalsTwo-TI6-Riki-gold-Dota-2-Zoomg

Riki: Golden Shadow Masquerade

نسخه طلایی آیتم Shadow Masquerade که در همین جعبه قرار دارد و ارزش دراپ آن Very Rare (بسیار کمیاب) است.

ImmortalsTwo-TI6-Invoker-Dota-2-Zoomg

Invoker: Dark Artistry

و در آخر می‌رسیم به نه تنها زیباترین آیتم این جعبه بلکه یکی از خاص‌ترین و قشنگ‌ترین آیتم‌های عرضه شده برای بازی Dota 2 و مخصوصا هیرو Invoker که با توجه به شانس دراپ Ultra Rare می توان کسب آن را یکی از بزرگترین آرزوهای هر فردی در هنگام گشودن این Treasure دانست. این ست زیبا که تماما از تکه‌تکه‌هایی با ارزش Immortal ساخته شده در کنار استایل بی‌نظیری که به این هیرو می‌دهد دو اسکیل Tornado و Deafining Blast را به شکل فوق‌العاده در می‌آورد تا واقعا حرفی برای گفتن باقی نماند و همه را به تحسین وادار کند.

در پایان می‌توانید یک ویدئو زیبا از تمام آیتم نام برده در کنار هم را تماشا کنید:

  | 

در این بروزرسانی به جز این جعبه ارزشمند امکان پیش بینی تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی به همراه جایزه هر حدس درست نیز قرار گرفته شده و احتمالا بزودی شاهد بازگشت کارت مخصوص بازیکنان و همینطور آغاز فانتزی لیگ هستیم.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی با استفاده از سایت Dota 2 و یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده