// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲

فیل اسپنسر عاشق ایده کراس اور بین Mortal Kombat و Killer Instinct است

این روز‌ها بازار کراس اور‌ها به شدت داغ است و حال در جدیدترین آن‌ها شاهد ایده رقابت بین قهرمانان Mortal Kombat و Killer Instinct هستیم. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، به تازگی در صحبت‌های خود اشاره کرده که به شدت عاشق ایده کراس اور بین Mortal Kombat و Killer Instinct است در حالی که به هیچ عنوان همچین پروژه‌ای در دست کار نیست. فیل اسپنسر در جریان پاسخ به یکی از تویت‌های اد بون، رییس استودیو ندررلم، گفته است که از طرفداران سرسخت Killer Instinct است ولی اگر کراس اوری در دست ساخت باشد باید  این پروژه در انحصار ایکس‌باکس باشد.

Capture 12 - Xbox Boss _Lov__articles_x

سری Mortal Kombat تا به امروز در انحصار پلتفرم خاصی نبوده ولی Killer Instinct انحصاری دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 است. البته باید به این موضوع هم واقف شد که منظور اد بون و فیل اسپنسر چه نوع کراس اوری است؛ آیا شاهد یک بازی جدید خواهیم بود یا شخصیت‌های این دو فرانچایز در قالب  یک بسته‌الحاقی وارد بازی‌های یک دیگر می‌شوند.

در کل ماجرا هر چه که باشد نوشته‌های بالا تنها چیزی است که ما از این ماجرا می‌دانیم. تمامی موارد منتشر شده تنها صحبت‌های عادی در شبکه توییتر است و تا بدین لحظه هیچ عنوان جدیدی در سری Mortal Kombat یا Killer Instinct تایید نشده است. به تازگی در کنفرانس شرکت مایکروسافت شاهد معرفی شخصیت General RAAM از سری Gears of War بودیم که هفته گذشته در قالب یک بسته‌الحاقی منتشر شد.

ندررلم در حال حاظر مشغول به ساخت بازی بعدی خود یعنی Injustice 2 است که در سال ۲۰۱۷ برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده