نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

تماشا کنید: محتویات مخصوص پیش‌ خرید بازی Mafia 3

کمپانی 2K Games به تازگی ویدیویی را منتشر کرده که محتویات انحصاری برای کسانی که Mafia 3 را پیش خرید کنند، نشان می‌دهد. اگر شما هم از کسانی هستید که این بازی مورد انتظار را پیش خرید کردید یا قصد این کار را دارید، در ادامه با تماشای این تریلر، همراه زومجی باشید.

کمپانی 2K Games به تازگی تریلری از محتویات بسته Family Kick-Back منتشر کرده که مخصوص نسخه‌های پیش‌خرید شده بازی مافیا 3 است. این بسته الحاقی دارای ۳ اتومبیل و ۳ اسلحه انحصاری خواهد بود. علاوه بر ۳ اتومبیل قدیمی با حس و حال بازی، یک شاتگان، یک اسلحه تک‌تیرانداز و یک اسلحه اتوماتیک هم در این بسته وجود خواهند داشت. در ادامه مطلب می‌توانید تریلر مربوط به معرفی این بسته الحاقی را تماشا کنید.

بازی مورد انتظار مافیا 3  روز هفتم اکتبر (جمعه ۱۶ مهر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. کمپانی 2K هنوز اعلام نکرده که آیا این بسته در آینده برای همه عرضه خواهد شد یا خیر.

Mafia 3 در نمایشگاه E3 2016 که چند روز پیش برگزار شد هم حضور داشت و یک تریلر جدید از این بازی به نمایش درآمد. همچنین پیش از این اعلام شده بود که این بازی تنوع بالایی از ماشین‌ها و موسیقی خواهد داشت.

|

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده