نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

بازیگر نقش منفی بازی Far Cry 3 در فیلم جدید اسپایدر من حضور خواهد داشت

واس، شخصیت منفی اصلی بازی Far Cry 3 بود که نمایانگر شخصیتی شرور و ترستاک بود. حالا خبرها حاکی از این است که بازیگر این شخصیت منفی در جدیدترین فیلم مجموعه مرد عنکبوتی که با نام Spider-Man: Homecomig اکران خواهد شد، حضور دارد.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرده که مایکل ماندو، بازیگر نقش واس در Far Cry 3 که پیش از این در سریال فرعی بریکینگ بد ‌(Breaking Bad) یعنی Better Call Souls ایفای نقش کرده بود به رابرت داونی جونیور، مایکل کیتون، دونالد گلاور و ماریسا تومی در فیلم اسپایدر من: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) خواهد پیوست. نقش پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی را هم تام هالند بازی خواهد کرد. هالند پیش از این در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) به ایفای نقش پرداخته بود.

فیلم Spider-Man: Homecoming روز ۱۷ جولای سال ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) روی پرده سینماها خواهد رفت. فیلمبرداری این فیلم از این هفته در آتلانتا آغاز شده است. 

فیلم جدید اسپایدر من حاصل همکاری مارول و سونی است. سونی تمامی حقوق برای  ساخت فیلم با محوریت مرد عنکبوتی را در اختیار دارد. اگرچا با وجود حق مالکیت سونی، مارول اعلام کرده که کنترلر کاملی روی Homecoming داشته است.

مدیرعامل مارول در‌این‌باره گفت:

خوب، من خیلی وقت است که این افراد (سونی) را می‌شناسم. اِمی پاسکال و تام راتمن؛ کسانی که هم‌اکنون این کمپانی را اداره می‌کنند. آن‌ها واقعا شرکای خوبی بودند و به ما اجازه دادند تا کنترل کاملی روی تصمیم‌هایمان برای ساخت فیلم داشته باشیم.

همین چند وقت پیش و در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 سونی بود که یک بازی جدید با محوریت مرد عنکبوتی معرفی شد. بازی که توسط استودیو اینسامنیاک ساخته خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده