نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

استیون اسپیلبرگ: هیچ‌گاه فیلمی از مجموعه Star Wars نخواهم ساخت

استیون اسپیلبرگ، کارگردان سرشناس هالیوودی، در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که وی هیچ‌گاه فیلمی از مجموعه پرطرفدرار Star Wars را کارگردانی نخواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

همین که یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان تاریخ سینما است و آثار علمی‌تخیلی و فانتزی‌گونه‌اش افتخاری ابدی برای سینمای قرن بیست و یکم به‌شمار می‌روند، باعث شده که بدون هیچ شک و شبه‌ِای استیون اسپیلبرگ را نامی نامیرا در عرصه هنر هفتم بپنداریم. رد پای وی که در اکثر آ ثار علمی‌تخیلی فاخر و گوهرنشان سینما به‌چشم می‌خورد، این انتظار را به‌وجود آورده بود که بالاخره نامش مُزین جهان «جنگ ستارگان» نیز می‌شود و  بدین ترتیب روزی شاهد وقوع حماسه‌ای بزرگ خواهیم بود. اما متاسفانه، بنا بر گفته‌های شخص اسپیلبرگ در مصاحبه‌ای که برای تبلیغ فیلم فانتزی جدیدش (با عنوان The BFG) انجام داده،  با وجود رفاقت دیرینه‌اش با جورج لوکاس، خالق جهان استار وارز، با صراحت تمام اظهار کرد که هیچ‌گاه پایش به جهان Star Wars باز نخواهد شد:

من هیچ‌وقت فیلمی از سری Star Wars نخواهم ساخت. این سری متعلق به دوست خوبم، توماس ادیسونِ جهان علم و تخیل؛ یعنی جورج لوکاس است و هرگز تعلقی به من نداشته. من فقط یک طرفدار ساده هستم که مثل بقیه طرفداران دوست دارد به تماشای فیلم‌های مجموعه بپردازد.

سال‌ها پیش بود که برای اولین بار شایعه شد قرار است اسپیلبرگ «استار وارز: بازگشت جدای» (Star Wars: Episode VI - Return of the Jedidi) را کارگردانی کند. سپس پس از اتمام اولین سه‌گانه مجموعه و آغاز دوران سه‌گانه دوم، اسپیلبرگ این‌بار بالاخره پایش  به فرایند ساخت «استاروارز: تهدید شبح» (Star Wars: Episode I – The Phantom Menace) باز شد و اسمش به عنوان دستیار کارگردان برای صحنه‌های اکشن مطرح گشت.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این فیلم‌ساز بزرگ، چندی پیش در زومجی خواندید که کارگردانی قسمت پنجم مجموعه ایندیانا جونز (Indiana Jones 5) که از همکاری‌های اسپیلبرگ و لوکاس محسوب می‌شود، به اسپیلبرگ سپرده شده است تا کم‌کاری‌های قسمت چهارم جبران شود و شاهد زنده شدن نام دوباره این مجموعه خاطره‌انگیز باشیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده