نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

برایان کرانستون به فیلم جدید Power Rangers پیوست

برایان کرانستون که او را بیشتر بخاطر بازی در نقش والتر وایت سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) می‌شناسیم، در بازسازی فیلم Power Rangers حضور خواهد داشت و به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

حساب رسمی فیلم Power Rangers در توییتر، ضمن تایید حضور برایان کرانستون در فیلم Power Rangers، اعلام کرد کرانستون قرار است نقش زردان (Zordon) را در این فیلم بازی کند. کرانستون همچنین ارتباطی هم با این مجموعه در گذشته داشته و نام شخصیت محبوب بیلی کرانستون / رنجر آبی، از نام او بر گرفته شده است. کرانستون حضور خیلی کوتاهی نیز در فصل اول مجموعه Mighty Morphin Power Rangers داشته است.

کرانستون در کنار الیزابت بنکس در فیلم Power Rangers حضور خواهد داشت. الیزابت بنکس قرار است نقش شخصیت ریتا رپولسا،‌ جادوگری شیطانی را که به زمین حمله می‌کند در این فیلم بازی کند.

 

فیلم Power Rangers قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دین ایزرالیت، کارگردان فیلم پروژه آلماناک (Project Almanac) خواهد بود. دیکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز، ناومی اسکات در نقش رنجر صورتی، بکی جی در نقش رنجر زرد، آر جی سایلر در نقش رنجر آبی و لودی لین در نقش رنجر سیاه اعضای تیم نوجوان Power Rangers را در این فیلم تشکیل می‌دهند. دیوید دنمان دیگر بازیگر این فیلم است که قرار است در نقش پدر رنجر قرمز را در این فیلم بازی کند.

مجموعه تلویزیونی Mighty Morphin Power Rangers، اولین حضور مجموعه Power Rangers در تلویزیون بود که پخش آن از سال ۱۹۹۳ آغاز شد. این مجموعه، بر گرفته از یک مجموعه ژاپنی به نام Super Sentai و ترکیب آن با ایده‌های جدید و آمریکایی پسند است. تا به امروز، یک مجموعه تلویزیونی، دو فیلم سینمایی و تعدادی بازی کامپیوتری از این مجموعه ساخته شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده