// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

نمایش بازی Spider-Man در E3 2016 بر روی پلی استیشن 4 معمولی اجرا شده است

پس از معرفی نسخه جدید Spider-Man در E3 2016، شایعاتی پیش آمد که ممکن است  این نمایش بر روی مدل قدرتمند کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا شده باشد. ولی استودیو اینسامنیاک به تازگی تایید کرده که نمایش کاملا از داخل بازی بوده و بر روی یک پلی‌استیشن 4 معمولی اجرا شده  است.

یکی از نمایش‌های غیرمنتظره کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی بازی جدید Spider-Man بود که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دست ساخت است. حال سازنده این بازی استودیو اینسامنیاک با انتشار یک پست در شبکه تویتر این موضوع را تایید کرد که نمایش این بازی کاملا از داخل بازی  و به وسیله کنسول پردازش شده است. از همه مهمتر استودیو به این نکته اشاره کرده است که این نمایش بر روی یک نسخه معمولی  کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا شده و برخلاف شایعات خبری از نئو، مدل قدرتمندتر پلتفرم نسل هشتمی شرکت سونی، نبوده است. البته صحبت‌های اینسامنیاک را باید کاملا پذیرفت زیرا پیش از این نیز سونی تایید کرده بود که تمامی نمایش‌هایی که در جریان کنفرانس این شرکت نشان داده شده بر روی یک نسخه معمولی  کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا شده است.

Capture 11 - New Spider-Man__ متن پست استودیو اینسامنیاک در پاسخ به یکی از طرفداران که اشاره به این دارد که نمایش بازی بر روی یک نسخه معمولی پلی‌استیشن 4 اجرا شده نه نئو

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده