نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

کارگردان فیلم روز استقلال فیلم‌ های مارول را به تمسخر گرفت

رولند امریش، کارگردان معروف آلمانی که کارگردانی فیلم‌هایی چون 2012 و روز استقلال (Independence Day) در کارنامه دارد، در مصاحبه اخیرش به تمسخر فیلم‌های مارول و در کل ابرقهرمانانه پرداخته و آن‌ها را احمقانه و مسخره دانسته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

رولند امریش اخیرا به تمسخر فیلم‌های ابر قهرمانانه پرداخته و گفته است این فیلم‌ها، در مقایسه با فیلم‌های او که اکثرا به پایان و سقوط دنیا می‌پردازد، «احمقانه‌» است. کارگردان فیلم روز استقلال در مصاحبه با گاردین گفته است:

زمانی که شما به طور منظم فیلم‌های من را نگاه می‌کنید، آدم‌های عادی را می‌بینید که بعید است قهرمان و ابرقهرمان باشند. در بسیاری از فیلم‌های مارول، آدم‌هایی را می‌بینیم که لباس‌های خنده‌دار بر تن کرده‌اند و به این سو و آن سو در حرکت هستند. من آدم‌هایی که شنل می‌پوشند را دوست ندارم. به نظر من وقتی که یک نفر لباس ابر قهرمانانه می‌پوشد و پرواز می‌کند، احمقانه است. من آن را نمی‌توانم درک کنم. من در آلمان بزرگ شده‌ام، که احتمالا به همین دلیل است.

آدم‌های معمولیِ فیلم‌های امریش تا به امروز شامل یک مامور ویژه که از دنیای مردگان با ابرقدرت بازگشته است (فیلم سرباز جهانی‌ (Universal Soldier))، روح پیش خدمتی که ساعت پدربزرگ را در اختیار دارد (فیلم هیولای هالیوود (Hollywood Monster)) و کسی که  رئیس جمهور آمریکا را نجات می‌دهد (فیلم سقوط کاخ سفید (White House Down))، می‌شود.

جدیدترین فیلم امریش به نام روز  استقلال: تجدید حیات (Independence Day: Resurgence) در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده