// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

دلایل استفاده از بازیگران جدید در Halo Wars 2 مشخص شد

به تازگی، استودیو 343 اینداستریز، سازنده سری‌بازی‌های محبوب Halo، از دلایل خود برای استفاده از بازیگران جدید در Halo Wars 2 سخن گفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در طی نمایش بسیار جذاب و گیرای بازی Halo Wars 2 در کنفرانس E3 2016، مطمئنا احساس کردید که یک سری تفاوت‌ها در شخصیت‌های کاتر و اندرس نسبت به نسخه اول بازی در سال ۲۰۰۹ به وجود آمده است، حال استودیو 343Industries از دلایل این تغییرات می‌گوید.

استودیو 343 اینداستریز هفته گذشته در طی یک پست در وبلاگ خود اینگونه بیان کرد:

یک سری مسائل تکنیکی از دلایل این تغییرات بوده است. تمامی محتوای شخصیت‌های بازی اول Halo Wars در اصل توسط بلور استودیو (Blur Studio) افکت گذاری شده و ساختگی هستند اما آنها به طور موثری از زیباسازی این شخصیت‌ها دست کشیدند. این شخصیت‌ها در سال ۲۰۰۸ با استفاده از تکنولوژی سال ۲۰۰۷ ساخته شده‌اند که در زمان خود بسیار شگفت انگیز بودند.

استودیو 343 اینداستریز در ادامه اینگونه توضیح داد:

اما پس از آنکه این صنعت دچار پیشرفت هندسی قابل توجهی شد، ما می‌خواهیم در داستان بازی Halo Wars 2 مردمانی باورپذیرتر شبیه سازی کنیم، زیرا آنها واقعا مردم هستند و نمی‌خواهیم شبیه به کارتون باشند.

گیدئون امری  که سابقه ایفا نقش در بازی‌های Call Of Duty: Advance Warfare و Battlefied 3 را در کارنامه خود دارد، قرار است در نقش کاتر بازی کند. البته به‌ این علت که ۲۸ سال از زمان نسخه اول بازی گذشته است، چهره وی پیرتر خواهد بود. همچنین فی کینگزلی که به تازگی او را در بازی Mirror's Edge Catalyst دیدیم قرار است در نقش اندرس را ایفا کند.

در ادامه استودیو 343 اینداستریز اینگونه بیان کرد:

شما مطمئنا از اجرای او لذت خواهید برد، با اینکه ما به شخصیت اصلی احترام می‌گذاریم ولی او در کاملاً در نقش خود فرو ر فته است. همچنین ما عاشق بازیگر قبلی نقش اندرس یعنی کیم مای گست بودیم اما ترجیح دادیم تا خود را برای یک چالش جدید آماده‌سازی کنیم. ما بسیار از پیوستن فی و گیدئون به خانواده Halo شگفت زده هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا نمایش‌های جدیدی از داستان و جلوه‌های سینمایی این بازی را به شما نشان دهیم.

استودیو 343 اینداستریز در طی یک پست در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که بازی Halo Wars 2 از قابلیت Co-op پشتیبانی خواهد کرد اما ارتباطی بین پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان وجود نخواهد داشت.

Halo Wars 2 نیز از قابلیت Play Anywhere برخوردار است و شما با خرید نسخه ایکس‌باکس وان بازی می‌توانید از نسخه پی‌سی آن بهره‌مند شوید و همینطور اگر نسخه پی‌سی بازی را خریداری کنید می‌توانید از نسخه ایکس‌باکس وان بازی نیز به صورت رایگان برخوردار شوید. بازی Halo Wars 2 در اصل قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما طبق تصمیم استودیو 343 اینداستریز این بازی در فوریه ۲۰۱۷ (نیمه بهمن تا نیمه اسفند) عرضه خواهد شد. نسخه آزمایشی بازی نیز هم‌اکنون برای کنسول ایکس‌باکس وان دردسترس است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده