نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۷

ساخت فیلم سینمایی Batman به کارگردانی بن افلک تایید شد

با وجود اینکه مدتی است هواداران می‌دانند که قرار است بن افلک پس از فیلم سینمایی «لیگ عدالت» (Justice League)، فیلم سینمایی جداگانه «بتمن» (Batman) را بسازد، ساخت این فیلم توسط وی تا امروز تایید نشده بود. حال افلک در مصاحبه‌ای این مسئله را تایید کرد.

بن افلک به تازگی تایید کرده که قرار است پس از کار کردن بر روی «لیگ عدالت» کارگردانی فیلم جداگانه «بتمن» را بر عهده بگیرد. وی در مصاحبه‌ای با بی دی ام که سر صحنه «لیگ عدالت» انجام شد، توضیح داد که تا وقتی از فیلمنامه راضی نباشد، فیلم سینمایی «بتمن» را نخواهد ساخت. وی در این رابطه گفت:

فکر می‌کنم برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را مشخص کرده‌اند. با این حال، فکر نمی‌کنم فیلم در این تاریخ آماده شود چرا که هنوز فیلمنامه آماده شده است. من دوست دارم فیلم را در این تاریخ بسازم اما تا وقتی که فیلمنامه آماده نشده است، فیلمی نخواهم ساخت چرا که می‌دانیم اگر فیلمنامه خوب نباشد، فیلم هم خوب نخواهد بود. من یک فیلمنامه آماده کرده‌ام و ما در حال کار بر روی آن هستیم اما به نظرم هنوز آن‌قدر بی نقص نیست که بخواهیم با آن فیلمی براساس «بتمن» بسازیم. من این مسئله را خیلی جدی گرفته‌ام و قصد ندارم برای سرگرمی دست به ساخت فیلم بزنم.

همچنین بی دی ام گفته افلک قصد دارد بتمن را به ریشه‌هایش ببرد، به زمانی که بزرگترین کارآگاه دنیا بود. به‌علاوه در گذشته صحبت‌هایی درباره حضور تعداد زیادی از دشمنان این شخصیت شده بود.

قبل از «لیگ عدالت» و «بتمن»، افلک در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» (Suicide Squad) در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده