نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

هیدکی کامیا به دنبال ساخت بازی های Okami 2 و Bayonetta 3 است

هیدکی کامیا، بازی‌ساز پرآوازه و بنیان‌گذار استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، اخیراً اعلام کرده علاقه‌مند است تا 3 Bayonetta را بسازد. او همچنین از تمایل‌اش برای ساختن دنباله‌ی بازی Okami صحبت کرده است. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که هیدکی کامیا، کارگردان بازی‌های Devil May Cry و 2 Resident Evil، برنامه‌هایی برای ادامه دادن بازی Bayonetta دارد. وی که هم‌اکنون سرگرم کار بر روی بازی Scalebound است، اخیراً طی گفت‌وگوهایی با گیم‌سنترال و پالیگان به علاقه‌اش برای تولید بایونتا 3 اشاره کرده است. او در پاسخ به پرسش خبرنگار پلیگان، مبنی بر اینکه آیا پس از انتشار Scalebound برنامه‌ای برای ساختن نسخه‌ی سوم بایونتا دارد یا خیر، گفت:

اگر صراحتاً بخواهم به پرسش‌تان پاسخ بدهم [باید بگویم] بله. این موردی است که من درباره‌ی آن زیاد فکر کرده‌ام. ما در داخل کمپانی (پلاتینیوم گیمز) در مورد آن زیاد صحبت کرده‌ایم و من طرحی کلی را برای بازیِ [احتمالی] مشخص کرده‌ام. با اعتمادبه‌نفس می‌گویم که چنانچه فرصت ساختن آن برای‌مان فراهم می‌شد، [بازی] جالبی از کار در می‌آمد… ما در حال حاضر به دنبال فرصت‌های پیش رو هستیم.

نسخه‌ی اول بایونتا، که در سال ۲۰۰۹ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد، با کارگردانی کامیا به مرحله‌ی انتشار رسیده بود. البته کارگردانی بایونتا 2، که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول Wii U منتشر شد، بر عهده‌ی یوسوکه هاشیموتو، بود و کامیا وظیفه‌ی نوشتن بازی‌نامه‌ی آن را عهده‌دار شده بود.

کامیا در گفت‌وگوهای اخیرش به احتمال ساختن دنباله‌ی Okami هم اشاره کرده است. او در این‌باره به گیم‌سنترال گفت:

من ایده‌هایی برای اوکامی 2 هم در سرم دارم… ما [طرح‌هایی برای ساختن] Scaleboundهای دیگر هم در سرمان داریم.

در حال حاضر حقوق بازی Okami به کپکام تعلق دارد؛ با این حساب، این احتمال وجود دارد که کامیا و کپکام اخیراً در مورد ادامه دادن آن با یکدیگر مذاکره کرده باشند.

منابع: Polygon / News-Republic


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده