نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲

مسابقات Dota 2: تیم OG فاتح تورنمنت ESL One فرانکفورت شد

بعد از سه روز مسابقات نفس‌گیر و زیبا تیم OG با شکست Na'Vi فاتح تورنمنت ESL One فرانکفورت  بازی  Dota 2 شد و به نظر می‌رسد با ادامه این روند آن‌ها را می توان بخت اول قهرمانی The International 6 دانست. با زومجی و جزئیات بیشتری از این تورنمنت همراه باشید.

ESL One فرانکفورت با حضور ۸ تیم از دو روز پیش کار خود آغاز کرد و در ابتدا تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند. در گروه اول تیم‌های Alliance ،Vega ،Fnatic و Liquid قرار داشتند که در پایان Vega به عنوان تیم اول و Liquid با شکست Alliance با کسب سهمیه دوم راهی مرحله بعدی مسابقات شدند. در گروه دوم جایی که تیم‌های OG ،Na'Vi ،Complexity و Virtus.Pro در یک جدول قرار گرفته بودند؛ نتایج به نحوی رقم خورد تا OG و Na'Vi راهی مرحله حذفی شوند. در این گروه تیم Virtus.Pro به خاطر حضور نیافتن تیم LGD جایگزین آن‌ها شده بود.

OG-Champion-ESL-One-Frankfurt-2016-Dota-2-Zoomg

در مرحله حذفی ابتدا تیم Na'Vi به مصاف Vega رفتند تا در پایان Dendi و همراهانش در دو بازی پیاپی حریف خود را شکست دهند. دیدار بعدی تکرار فینال Major مانیل بود و تیم Liquid فرصت داشت انتقام خود را از OG بگیرد. در بازی ابتدایی Liquid توانست در کمتر از ۲۰ دقیقه حریف خود را شکست دهد ولی فاتح دو دیدار بعدی OG بود و این تیم راهی بازی گراندفینال شد. N0tail و همراهانش بعد از فتح مسابقات Major مانیل توانسته اند به خوبی انسجام تیمی خود را حفظ کرده و همچنان عملکرد بی نقصی از خود نشان دهند؛ در رقابت نهایی ESL One فرانکفورت OG توانست با نتیجه ۳-۰ Na'Vi را از پیشرو بردارد و ۱۲۵ هزار دلار جایزه جایگاه اول را کسب کند تا باز هم دست Na'Vi از کسب یک جام کوتاه بماند.

منبع: Gosugamers


تهیه شده در زومجی