نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

رئیس یوبیسافت: Beyond Good & Evil 2 همچنان درحال توسعه است

شاید کمتر کسی دیگر امیدی به انتشار بازی Beyond Good & Evil 2 داشته باشد و طرفداران این بازی منظر خبر کنسل شدن آن هستند، اما یوبی‌سافت می‌گوید این بازی کنسل نشده و همچنان در دست ساخت است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یاوس گیلموت، مدیر عامل یوبی‌سافت، در حاشیه یک مصاحبه با برنامه YouTube Live در E3 تایید کرد که بازی Beyond Good & Evil 2 همچنان درحال توسعه و ساخت است. گیلموت می‌گوید:

این بازی هنوز در دست توسعه است. این بازی چیزی است که شما خواهید دید.

با این حال، به نظر می‌رسد عرضه بازی Beyond Good & Evil باز هم زمان بیشتری طول بکشد. او اضافه می‌کند:

مایکل [آنسل] درحال کار بر روی آن است، اما او درحال ساخت دو بازی به  صورت همزمان است که یکی از این دو بازی که روی آن به صورت همزمان کار می‌کند، بازی Wild است. او نیاز به صرف زمان بیشتری بر روی بازی [Beyond Good & Evil 2] دارد، بنابراین ما می‌توانیم آن را سریع‌تر ببینیم.

در ماه آوریل، یوبی سافت یک نشان تجاری با نام Beyond Good & Evil 2 ثبت کرد، تا دوباره بازار شایعات معرفی دوباره ادامه بازی Beyond Good & Evil را داغ کند. یک ماه پس از آن، شایعه‌ای مبنی بر تلاش نینتندو برای انتشار ادامه بازی Beyond Good & Evil به صورت انحصاری برای کنسول جدید خود یعنی نینتندو NX به گوش رسید، اما این شایعه نه توسط نینتندو و نه یوبی‌سافت تا به امروز تایید یا تکذیب نشده است.

هشت سال پیش بود که کمپانی Ubisoft ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 را تایید کرد، اما پس از آن اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشد و بارها با تاخیر مواجه شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده