نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۰

تماشا کنید: جمع بندی روز دوم نمایشگاه کامپیوتکس 2016

این روز‌ها نمایشگاه کامپیوتکس 2016 در کشور تایوان برگزار می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم در زومجی پوشش مناسبی از این رویداد داشته باشیم. امروز روز دوم نمایشگاه بود و تیم اعزامی زومجی هم یک جمع‌بندی ویدیویی از اتفاقات آن داشته است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید.

در روز دوم نمایشگاه Computex 2016، اتفاقات جالبی رخ داد؛ نادر امرایی و آرش عیاری که در شهر تایپه حضور دارند، در گزارشی توانستند از نزدیک نگاهی به داک کارت گرافیک اکسترنال کمپانی ایسوس یعنی XG Station 2 داشته باشند و یک دموی واقعیت مجازی را بر روی لپ‌تاپ/تبلت هیبریدی Transformer 3 با استفاده از کارت گرافیک GTX 1080 تعیبه شده در این داک و هدست HTC Vive اجرا کنند. گزارش بعدی، مربوط به گوشی‌های جدید ASUS یعنی زنفون ۳، زنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ اولترا بود که چند روز پیش معرفی شدند و تیم زومجی امروز توانست از نزدیک با آن‌ها کار کند.

از دیگر اخبار روز دوم کامپیوتکس ۲۰۱۶، می‌توان به معرفی دو کیبرد گیمینگ بسیار زیبا توسط کمپانی G.Skill اشاره کرد. همچنین شرکت نام‌آشنای Corsair از حافظه‌های رم جدید خود پرده برداشت که کاملا مناسب کاربران حرفه‌ای هستند. اما آخرین خبر روز دوم این نمایشگاه هم مربوط به معرفی کنسول Retro Freak توسط کمپانی سایبر گجت بود که از کارتریج‌های بازی کنسول‌های قدیمی پشتیبانی می‌کند و قادر است تمامی آن‌ها را با کیفیتی بهتر نسبت به نسخه اصلی اجرا کند.

در پایان می‌توانید گزارش تیم اعزامی زومجی به محل نمایشگاه را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده