نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

کامپیوتکس 2016: نگاه نزدیک به گوشی های زنفون 3، زنفون 3 دلوکس و زنفون 3 اولترا ایسوس

کمپانی ASUS در جریان کامپیوتکس 2016،‌ سه گوشی جدید با نام‌های زنفون ۳، رنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ اولترا معرفی کرد. حال تیم اعزامی زومجی/زومیت به این نمایشگاه، از نزدیک نگاهی به آخرین گوشی‌های هوشمند ایسوس داشته است. با زومجی همراه باشید.

زنفون ۳، رنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ اولترا، سه گوشی جدید ایسوس هستند که در نمایشگاه Computex 2016 معرفی شدند. زنفون ۳، گوشی میان‌رده با بدنه‌ای شیشه و فلزی است که قیمت آن تنها ۲۵۰ دلار است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ شده و ۴ گیگابایت رم نیز دارد.

ایسوس زنفون ۳ دلوکس، پرچمدار امسال ایسوس است که بدنه‌ی آن تمام فلزی بوده و اولین گوشی تمام فلزی بدون دیده شدن نوارهای آنتن است. این گوشی با توجه به اینکه دارای ۶ گیگابایت رم بوده و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۸۲۰ است، تنها ۴۹۹ دلار قیمت دارد تا به یک گوشی خوش‌قیمت با توجه به مشخصات تبدیل شود. صفحه نمایش آن نیز ۵.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ‌دی است.

اما عجیب‌ترین گوشی این سری، زنفون ۳ اولترا نام دارد که صفحه نمایش غول پبکر ۶.۸ اینچی آن رزولوشن فول اچ‌دی دارد. این گوشی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بوده و از صدای ۲۴ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. ایسوس این گوشی را مناسب برای تماشای محتوای ویدیویی خوانده است.

نمایندگان زومجی در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ حضور دارند و فرصت این را داشتند که با سه گوشی جدید ایسوس کار کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک ما به زنفون ۳، زنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ اولترا را تماشا کنید:

| | دانلود ویدیو 720P از شاتلند

برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید

منبع: زومیت


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده