نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳

تام کاوانا به جمع بازیگران اصلی فصل سوم سریال The Flash پیوست

پس از اتفاقاتی که در قسمت پایانی از فصل دوم سریال «فلش» (The Flash) افتاد، به نظر می‌رسد قرار است تام کاوانا به عنوان یکی از بازیگران اصلی فصل سوم این سریال حضور پیدا کند. با زومجی همراه باشید.

«این مطلب داستان قسمت آخر از فصل دوم سریال فلش را لو می‌دهد.»

دنیای مشترک کمیک‌های دی سی در شبکه سی دبلیو ابتدا با سریال «پیکان» (Arrow) شروع شد و اولین سریال فرعی آن «فلش» نام داشت. جدیدترین سریال در دنیای تلویزیونی هم «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) نام دارد. در سال گذشته، شبکه اعتماد خود به این سریال‌های ابرقهرمانی‌ را با تمدید کردن همه آن‌ها ثابت کرد. این شبکه همچنین سریال «سوپرگرل» (Supergirl) را از سی بی اس به سی دبلیو منتقل کرد.

در آخرین قسمت سریال فلش، ما «بری الن» (با بازی گرنت گاستین) را در حال مبارزه با «زوم» (با بازی تدی سیرز)، شخصیت شرور از «زمین ۲» دیدیم. با این حال، در آخرین لحظات قسمت پایانی که بری تصمیم می‌گیرد به گذشته سفر کند و مادرش را نجات دهد، این اتفاق سوالات زیادی را در ذهن هواداران به وجود آورد. همه می‌خواهند بدانند فصل سوم سریال از چه مکان و زمانی شروع خواهد شد. فعلا، حداقل می‌دانیم وقتی بری به زمان حال بازگردد، یک شخصیت را دوباره خواهیم دید.

به گزارش EW، تام کاوانا که اخیرا نقش نسخه «زمین ۲» شخصیت «هریسون ولز» را اجرا کرد، قرار است به عنوان یکی از بازیگران اصلی فصل سوم سریال فلش بازگردد. با این حال، به نظر می‌رسد سازندگان تصمیم دارند شخصیت تام کاوانا را یک راز نگه دارند.

وقتی که فلش در ابتدا شروع شد، کاوانا در نقش نسخه «زمین ۱» شخصیت هریسون ولز حضور پیدا کرد، گرچه بعدها مشخص شد او «اوبارد ثاون» از آینده است که به شکل هریسون ولز در آمده است. در هنگام شروع فصل دوم، موضوع دنیاهای موازی و همزادها مطرح شد و کاوانا به عنوان نسخه زمین ۲ شخصیت هریسون ولز باز گشت. این کاراکتر به دخترش «جسی» (با بازی ویولت بین) علاقه زیادی داشت و تمام کارهایش را بخاطر نجات او انجام داد. با این حال، در انتهای فصل دوم سریال، به نظر می‌رسید رفتن هری و جسی به «زمین ۲» به کمک «جی گریک» (با بازی جان وزلی شیپ) از «زمین ۳» برای همیشه خواهد بود.

البته با وجود پایان سریال در فصل دوم و احتمال دیدن آرک کمیک بوکی داستان «فلش پوینت»، به نظر راه مشخصی برای بازگشت کاوانا وجود دارد. از آن جایی که بری جلوی اوبارد ثاون را از کشتن مادرش گرفت، و همچنین جلوی کشته شدن هریسون ولز از زمین ۱ توسط ثاون ایستادگی کرد، به نظر می‌رسد این نسخه از این شخصیت را در فصل سوم ببینیم. حضور یافتن کاوانا در نقش نسخه اصلی ولز دیدگاه جامعی از این شخصیت را به هواداران نشان خواهد داد. البته در فلش‌بک‌های فصل اول نیز هریسون ولز اصلی را دیدیم.

با این حال، هنوز مشخص نیست نجات دادن مادر بری چه تاثیری بر خط زمانی داستان خواهد گذاشت، و یا سریال چه تاثیری بر دنیای سریال‌های پیکان، افسانه‌های فردا و سوپرگرل دارد. با وجود داشتن زمین ۳ و سوپرگرل در دنیاهای موازی، راه‌های زیادی برای حضور کاوانا وجود خواهد داشت.

سریال فلش از پاییز ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) هر سه‌شنبه پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده