نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۸

برخی از صحنه‌های فیلم Star Wars: Episode VIII بصورت آی مکس فیلمبرداری خواهند شد

برخی از صحنه‌های فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) با دوربین‌های آی مکس فیلمبرداری شده بودند. حال خبر رسیده است برخی صحنه‌های «جنگ ستارگان: قسمت هشت» (Star Wars: Episode VIII) نیز قرار است بصورت IMAX فیلمبرداری شود.

به تازگی خبر رسیده است دیزنی به رایان جانسون، کارگردان فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: قسمت هشت»، اجازه داده است برخی از صحنه‌های این فیلم را نیز با دوربین‌های آی مکس فیلمبرداری کند. به گزارش استار وارز نیوز، تعدادی از هواداران خوش شانس فیلم در ایرلند این فرصت را داشته‌اند تا تعدادی از بازیگران و سازندگان فیلم را در یک کافه در هنگام برگزاری جشن پایان فیلمبرداری در ایرلند، ملاقات کنند.

به هر حال، یکی از این هواداران فرصت داشت با رایان جانسون گفت و گو کند. رایان جانسون به این هوادار گفت مقداری از فیلم با دوربین‌های آی مکس فیلمبرداری خواهد شد. جانسون گفت:

همینطور است، مقداری از فیلم را با دوربین‌های آی مکس فیلمبرداری کرده‌ایم. این اولین باری است که از این تکنولوژی استفاده می‌کنم و خیلی از آن خوشم می‌آید.

اینطور که به نظر می‌رسد، فقط تعدادی از صحنه‌های فیلم بصورت آی مکس فیلمبرداری می‌شود. بر خلاف «جنگ ستارگان: قسمت هشت»، فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» (Avengers: Infinity War) قرار است بطور کامل بصورت آی مکس فیلمبرداری شود.

صحنه سفینه «میلنیوم فالکون» در «جنگ ستارگان: نیرو بی می‌خیزد» بصورت آی مکس فیلمبرداری شده بود و تجربه شگفت انگیزی ارائه می‌کرد. می‌توانیم مطمئن باشیم که «جنگ ستارگان: قسمت هشت» نیز صحنه‌های اکشن حماسی خواهد داشت که بصورت آی مکس فیلمبرداری خواهند شد. «جنگ ستارگان: قسمت هشت» در دسامبر ۲۰۱۷ (دی ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

در گذشته نیز عکس‌هایی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر کردیم. همچنین ما قبلا در زومجی گفتیم فیلمبرداری جنگ ستارگان 8 به نیمه راه خود رسیده است.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده