// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۶

تصویر کارت گرافیک گیگابایت GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming منتشر شد

اگر از دنبال کنندگان اخبار دنیای قطعات سخت افزاری کامپیوتر به خصوص کارت گرافیک باشید، حتما از معرفی و ورود کارت‌های Nvidia با معماری پاسکال مطلع هستید. به تازگی تصویر یکی از قدرتمند‌ترین این کارت‌ها با نام Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

بار دیگر نوبت به ورود کارت‌های گرافیک جدید انویدیا با معماری جدید رسیده و انتشار تصاویر آنها بر روی شبکه‌ی اینترنت بخشی از هیجان وصف نشدنی آن است. در تازه‌ترین این اخبار تصویر کارت گرافیک قدرتمند GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming با برند محبوب Gigabyte منتشر شده که تغییرات نسبتا زیادی را نسبت به کارت‌های قبلی خصوصا از لحاظ ظاهر نشان می‌دهد که این تغییر ظاهری و طراحی جدید بر اساس خنک کننده‌ی جدید  ویندفورس (WindForce)  انجام گرفته است. تصویر این کارت را در زیر مشاهده می‌کنید:

کارت گرافیک Gigabyte GeForce GTX 1080 Xtreme Gaming

همانطور که مشاهده می‌کنید، ظاهرا اندازه‌ی کارت کوتاه‌تر شده و همانند برادران بزرگ‌تر خود دارای سه عدد فن ۹۰ میلیمتری است. قاب ثابتی که روی فن میانی این کارت قرار گرفته با ۴ عدد نوار LED تزیین شده و همانطور که پیداست، این نوارها هنگام روشن شدن کلمه‌ی X را با مرکزیت نشان گیگابایت نمایش می‌دهند. همچنین فن میانی که در زیر این X قرار گرفته یک سطح از دو فن دیگر پایین‌تر تعبیه شده است. پیش‌تر در زومجی معرفی کارت‌های گرافیک انویدیا GTX 1070 و GTX 1080 را مطالعه کردید و همچنین مطلب دیگری را با عنوان ظهور نسل جدید کارت گرافیک های ایسوس ROG STRIX GeForce GTX 1080 مشاهده کردید.

نظر شما در مورد ظاهر این کارت چیست؟

منبع: Guru3D


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده