نویسنده: پدرام بهادری
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی آیفون Hockey Stars؛ لذت هاکی آنلاین

در این مطلب قصد داریم بازی موبایل Hockey Stars را معرفی کنیم که توسط استودیو مینی‌کلیپ ساخته شده است. با زومجی همراه باشید.

ورزش‌هایی چون فوتبال، هاکی و بسکتبال قدرت آن را دارند تا سالانه میلیون‌ها طرفدار پرشور و هیجان را به پای تلویزیون‌ها یا استادیوم‌های بازی بکشانند. حقیقت آن است که بحث و رقابت بر سر این ورزش‌ها پایانی ندارد، باور نمی‌کنید؟ کافی است نگاهی به حواشی مسابقات جام اروپا امسال در سراسر دنیا داشته باشید. بنابراین به نظر می‌رسد که ساخت بازی‌هایی ویدیویی حول این ورزش‌ها ایده‌ای به شمار می‌رود که موفقیت آن از پیش تضمین شده است. برای درک بهتر، دو مجموعه بزرگ FIFA و PES را برای لحظه‌ای از نظر بگذرانید. اما شرایط و محدودیت‌های پلتفرمی چون موبایل این معادله را کمی بهم زده و نقش خلاقیت را پررنگ‌تر می‌کند. مینی‌کلیپ، برندی که آن را احتمالاً با ساخت بازی‌های تحت‌وب بی‌شمار می‌شناسید، با به کارگیری کمی خلاقیت و الگوبرداری به سراغ ورزش‌های نام برده رفته است. در واقع، Hockey Stars ادامه‌ راهی است که Soccer Stars آن را آغاز کرد.

Hockey Stars بازی

گیم‌پلی Hockey Stars تقریباً هیچ تفاوتی با بازی دیگر مینی‌کلیپ یعنی Soccer Stars ندارد. بازیکنان هر دو تیم به مانند توپ‌های گرد آبی و قرمزی هستند که با انگشت می‌توان آن‌ها را به این سو و آن سو هل داد. می‌توان گفت که مکانیزم بازی بیشتر به بیلیارد شباهت دارد. هر تیم باید به نوبت یکی از مهره‌ها و بازیکن‌های خود را به سمت توپ نشانه رود تا در نهایت به دروازه حریف منتهی شود. بارزترین تفاوت بین Hockey Stars با Soccer Stars نیز در آن است که بازی جدید مینی‌کلیپ به شما این امکان را می‌دهد که اگر توپ در فاصله نزدیک یکی از بازیکن‌ها قرار داشته باشد، مکان توپ را نیز با چرخش جهت بازیکن تغییر دهید. مسابقات بازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و برای شرکت در آن‌ها باید بسته به نوع تورنومنت، مقداری سکه را به عنوان ورودی بپردازید که در صورت برد بازی، دو برابر سکه گذاشته شده به شما باز خواهد گشت. Hockey Stars همچنین این اختیار را به شما می‌دهد که با دوستان خود به صورت مستقیم بازی کنید. در کنار بخش آنلاین، قسمتی تک نفره برای تمرین نیز وجود دارد که می‌توانید به صورت آفلاین روی یک تلفن همراه با دوستان خود به صورت حضوری بازی کرده و یا به مصاف هوش مصنوعی بروید. Hockey Stars همچنین تلاش‌ها و پیروزی‌های شما را بی‌پاداش نمی‌گذارد چرا که می‌توانید از سکه‌ها، پول و امتیازاتی که با بردن مسابقات و رسیدن به سطح جدید به دست می‌آورید، برای آزاد کردن ترکیب‌های جدید و یا تقویت قدرت پرتاب و نشانه‌گیری استفاده نمایید.

بازی موبایل Hockey Stars

Hockey Stars مانند بازی هم‌سبک و قبلی استودیو مینی‌کلیپ به شدت اعتیادآور و دل کندن از آن دشوار است. اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین و رقابتی هستید، بهتر است فرصت را برای تجربه این بازی از دست ندهید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده