نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

سریال بازی Skylanders به نام Skylanders Academy به زودی از نتفلیکس پخش خواهد شد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد اولین سریال بازی Skylanders به نام Skylanders Academy به زودی و در پاییز امسال از طریق نتفلیکس پخش می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شرکت اکتیویژن بلیزارد مالک برند Skylanders، به تازگی خبر داده که یک سریال تلویزیونی بر اساس این بازی تهیه و از طریف سرویس استریم فیلم و سریال نتفلکیس پخش خواهد شد. سریال Skylanders Academy پاییز امسال از این سرویس آغاز به پخش خواهد کرد. این سریال آخرین اقدام اکتیویژن بلیزارد برای حفظ و در اختیار گرفتن بازار چند میلیارد دلاری عروسک‌های شخصیت‌ بازی‌ها یا به اصطلاح toys-to-life است. این کمپانی در سال ۲۰۱۱ با انتشار بازی Skylanders: Spyro’s Adventure کار خودش را در این تجارت آغاز کرد. این بازار رشد سریعی داشته  اما رقابت آن را اشباع کرده است. دیزنی با مجموعه بازی‌های Infinity به این بازار وارد شد، اما به دلیل رکود بازار تصمیم به خارج شدن از این تجارت گرفت.

تعطیلات سال گذشته میلادی اکتیویژن بلیزارد شاهد کاهش فروش Skylanders بود، اما همچنان به ساخت نسخه‌های جدید بازی و اسباب بازی آن ادامه خواهد داد. در حال حاضر آن‌ها به دنبال داشتن سریال انیمیشنی و استفاده از مزایای آن هستند. بابی کوتیک، مدیر عامل و مدیر اجرایی اکتیویژن بلیزارد، در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

در طول پنج سال گذشته، میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان از ورود شخصیت‌های Skylanders به خانه‌های خود استقبال کردند. در حال حاضر، آن‌ها قادر خواهند بود از طریق نتفلیکس به تماشای شخصیت‌های مورد علاقه خود که به آن‌ها زندگی داده شده است بپردازند. ما نمی‌توانستیم خانه بهتری برای Skylanders Academy پیدا کنیم و مشتاقانه در انتظار به اشتراک گذاشتن شخصیت‌های فوق العاده آن با مخاطبان نتفلیکس در سراسر جهان هستم.

بازی Skylanders

Skylanders توانسته است از سال ۲۰۱۱ تا به امروز بیش از ۳ میلیارد دلار در آمد ایجاد کند و بیش از ۲۵۰ میلیون اسباب بازی از آن تاکنون به فروش رفته است. استیسی شر رئیس اکتیویژن بلیزارد استودیو در بیانیه‌ای خود در این رابطه گفت:

Skylanders Academy  به ما فرصتی برای نزدیک شدن به روایت یک خط داستانی از این بازی با همان سطح و کیفیت ارائه می‌دهد، که میلیون‌ها طرفدار Skylanders از ما انتظار دارند. ما از شور و هیجان طرفداران خود برای این شخصیت‌ها الهام گرفته‌ایم و برای زندگی دادن به شخصیت‌ها سخت تلاش کرده‌ایم و طرفداران خط داستانی آن‌ها را دوست خواهند داشت.

اکتیویژن بلیزارد اواخر سال گذشته میلادی استودیوی برای ساخت محصولاتی با محتوای اصلی از بازی‌های این کمپانی راه اندازی و ایجاد کرد و Skylanders Academy اولین تولید مشترک شر و معاون رئیس استودیو نیک ون دایک است.  نتفلیکس برای نمایش دو سیزن Skylanders Academy قرارداد امضا کرده است. این سریال تحت نظارت اریک راجرز تولید می‌شود و ستارگانی چون جاستین لانگ در نقش Spyro،  اشلی تیزدیل در نقش Stealth Elf، جاناتان بانکز در نقش Eruptor و نرم مک‌دانلد در نقش Glumshanks از جمله صداپیشگان Skylanders Academy هستند.

سوزان ساراندون، دانیل وو، پارکر پوزی، جیمز هتفیلد، کاترین اوهارا، باب‌کت گولدث‌ویت، کریس دیامانتوپولوس، جانی رییز و هارلند ویلیامز دیگر صداپیشگانی هستند که در Skylanders Academy حضور خواهند داشت. شر و ون دایک به ساندر شوارتز می‌پیوندند که برنده جایزه امی (Emmy) بوده و تهیه کنندگی انیمیشن‌هایی چون The Batman  ،The Aquabats! Super Show  و Justice League: The New Frontier در کارنامه دارد.  Skylanders Academy توسط استودیوی بین المللی تحسین شده TeamTO در فرانسه ساخته می‌شود. ون دایک می‌گوید:

ماموریت دلخواه استودیوهای اکتیویژن بلیزارد کار روی نمونه کارهای فوق العاده از مجموعه‌هایی است که مالکیتشان را در اختیار داریم و در اختیار گذاشتن آنها با مخاطبان گسترده‌تر روی پلتفرم‌های جدید است. ما برای رسیدن به این همکاری استراتژیک و برای آینده Skylanders Academy بسیار هیجان زده  هستیم.

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده