// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تماشا کنید: گیم پلی شخصیت Dengar در بسته الحاقی Bespin بازی Star Wars Battlefront

در زمان اعلام تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Bespin بازی Star Wars Battlefront، مشخص شد که علاوه بر شهر هوایی Bespin، شخصیت‌هایی نیز در این بسته حضور دارند. اکنون و در جریان نمایشگاه E3 2016 تریلر گیم‌پلی این بسته منتشر شده که شخصیت Dengar را نشان می‌دهد.

بازی Star Wars Battlefront نیز همانند خیلی از بازی‌های دیگر با ویژگی‌های جدیدی به نمایشگاه E3 2016 پا گذاشت. یکی از این چیزها بسته‌ی الحاقی جدید این بازی با نام Bespin است که همانطور که پیش‌تر در زومجی توضیحات کامل آن را مطالعه کردید، شهر هوایی Bespin را که الهام گرفته از شهری با همین نام در مجموعه‌ی جنگ ستارگان است، به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این شهر شخصیت‌های جدیدی نیز از جمله Dengar به واسطه‌ی این DLC به بازی اضافه می‌شوند. اکنون می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی این بسته با حضور Dengar را در زیر تماشا کنید:

  | 

پیش‌تر در زومجی خواندید که تجربه‌ی واقعیت مجازی برای بازی Star Wars Battlefront در جریان نمایشگاه E3 2016 برای هدست پلی‌استیشن VR معرفی شد. در مطلبی دیگر نیز خواندید که دنباله‌ی این بازی محبوب در حال ساخت است.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی