نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

بازی We Happy Few بیشترین جلب توجه را در E3 داشته است [E3 2016]

بر اساس گفته‌های شرکت لیسن‌فرست (ListenFirst)، بازی We Happy Few و کنفرانس مایکروسافت بیشترین جلب توجه را در E3 2016 از طرف طرفداران داشته‌اند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی We Happy Few ساخته‌ی استودیوی کامپولشین گیمز که در کنفرانس ایکس‌باکس نمایش داشت، پر طرفدارترین بازی E3 لقب گرفت. این اطلاعات بر اساس گفته‌های شرکت لیسن‌فرست که اطلاعات اینترنتی را ردگیری می‌کند، تعداد جستجو‌های انسانی انجام شده در ارتباط با تمام بازی‌های E3 روی ویکی‌پدیا را مورد سنجش قرار داده‌اند. فرض آنها این است که جستجو‌های بیشتر به معنای سطح محبوبیت بالاتر بازی‌ها است.

اطلاعاتی که در ادامه آمده‌اند بین تاریخ ۱۲ تا ۱۳ ژوئن جمع آوری شده‌اند. رقمی که پس از اسم هر بازی آمده است نشان دهنده‌ی تعداد جستجوها است. We Happy Few رکورد بیشترین تعداد سرچ برای یک بازی را در اختیار دارد و حتی نسبت به بازی God of War که در ابتدای مراسم پلی‌استیشن به نمایش درآمد نیز در رتبه‌ی بالاتری قرار گرفته است.

در مکان سوم Detroit: Become Human، بازی جدید دیوید کیج قرار گرفته و مکان چهارم نیز در اختیار Mass Effect: Andromeda، بازی الکترونیک آرتز است:

  1. ۱۵/۱۹۱ - We Happy Few
  2. ۱۵/۰۹۷ - God of War
  3. ۱۰/۴۹۸ - Detroit: Become Human
  4. Mass Effect Andromeda - ۹/۵۱۹
  5. The Last Guardian - ۹/۵۸۵
  6. Battlefield 1 - ۹/۱۸۴
  7. For Honor - ۸/۸۳۱
  8. Sea of Thieves - ۸/۵۸۴
  9. Horizon: Zero Dawn - ۸/۰۰۸
  10. Scalebound - ۷/۹۶۱

لیسن‌فرست تنها به بازی‌های پر طرفدار E3 نپرداخته است، بلکه آنها به سطح توجهی که هر کنفرانس دریافت کرده است نیز پرداخته‌اند. روش شناسی آنها برای این قسمت متفاوت است: معیارهای این قسمت ترکیبی از سنجش‌های بدست آمده از فیسبوک، گوگل پلاس، تامبلر، ویکی‌پدیا و توییتر را در بر می‌گیرد. این مطالعه نیز از تاریخ ۱۲ تا ۱۳ ژوئن را انجام شده است.

در این قسمت ایکس‌باکس با کسب ۳۵/۸۱ درصد از کل توجهات رتبه اول را در اختیار دارد. در ادامه یوبیسافت با ۲۳/۲۳ درصد و پلی‌استیشن نیز با ۱۷/۴۸ درصد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

e3-rank-conferenc

نظر شما در خصوص آمار ارائه شده چیست؟

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده