نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

کارگردان فیلم‌های Transformers در حال ساخت یک تجربه واقعیت مجازی است

استودیوی روگ اینیشیتیو (The Rogue Initiative) قرار است با مایکل بی، کارگردان مشهور هالیوودی که ساخت فیلم‌های سری Transformers را در کارنامه دارد، برای ساخت یک تجربه واقعیت مجازی با حال و هوای سینمایی همکاری کند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

کمپانی روگ اینیشیتیو در آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی توسط پیت بلومل، تهیه کننده سابق سری بازی‌های Call of Duty، تاسیس شد. بلومل گفته این کمپانی قرار است محصولاتی با کیفیت برای تعداد زیادی از دستگاه‌های واقعیت مجازی خلق کند. حال قرار است مایکل بی،‌کارگردان مشهور هالیوودی، با همکاری این کمپانی یک اثر واقعیت مجازی با سبک سینمایی خلق کند. بلومل در این زمینه گفت:

از یک رابطه بلند مدت با جناب آقای مایکل بی بسیار خرسند هستم و برای کار کردن با وی شور و اشتیاق دارم. دیدن دیدگاه‌های وی در این تجربه عمیق بسیار شگفت انگیز است. ما همه برای کار کردن با این کارگردان قدرتمند سینما در زمینه اکشن شور و اشتیاق داریم.

روگ اینیشیتیو در حال حاضر چند پروژه معرفی نشده در دست ساخت دارد و قصد دارد آثارش را برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت، HTC Vive و سامسونگ Gear VR عرضه کند.

منبع: Gamasutra


تهیه شده در زومجی