// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۳۸

پس از نمایش گیم‌پلی بازی Final Fantasy XV در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، مشخص شده که بازیکنان در این بازی امکان متوقف کردن نبردها را خواهند داشت تا در این بین فکر کرده و تصمیم بگیرند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام کرده که بازی Final Fantasy XV در بخش نبردها دیگر بصورت زمان حال (Real Time) نیست و امکان متوقف کردن (Pause) به آنها اضافه شده است. این قابلیت به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در بین نبردها فکر کرده و تصمیم درست را اتخاذ کنند. این گزینه، جنبه‌ی ژاپنی بودن سبک نقش آفرینی بازی را بیشتر می‌کند . هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی، به تازگی بیان کرده که بازخوردهای زیادی از طرف کاربران به ما رسیده و سختی نبردها در حالت Real Time یا عدم علاقه‌ی آنان به این سبک را نشان می‌دهد. به همین دلیل نیز کمپانی Square Enix به فکر تغییر این رویه افتاده است که به نظر مفید واقع خواهد شد.

این قابلیت که در قالب یک گزینه (Option) به بازی اضافه خواهد شد، به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با متوقف کردن نبردها، بر روی حرکات قبلی و بعدی خود بیشتر تفکر کرده و تصمیم درست را اتخاذ کند. روند کار نیز بدین صورت است که اگر شما این گزینه را فعال کرده باشید، به محض اینکه دیگر دکمه‌ای را فشار ندهید، بازی متوقف خواهد شد. البته این قابلیت محدودیتی نیز دارد، بطوری که پس از متوقف شدن نبردها، زمان‌سنجی شروع به صفر شدن می‌کند تا زمان باقی مانده را به شما نشان دهد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot

تهیه شده در زومجی
کاراکتر باقی مانده