// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴

تماشا کنید: تریلر گیم پلی F1 2016 و رونمایی از تاریخ انتشار این بازی

کمپانی کُدمَسترز، خالق بازی F1 2016، در کنار انتشار دو تریلر از گیم‌پلی این بازی، تاریخ انتشار آن را نیز ۲۹ مرداد ماه تعیین کرد. برای دیدن این تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی F1 2016 که از آن با عنوان تخصصی‌ترین بازی این مجموعه یاد می‌شود، توسط کمپانی Codemasters قرار است در ۲۹ مرداد ماه سال جاری (۱۹ ماه آگوست) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. این کمپانی علاوه بر اعلام تاریخ انتشار این بازی، دو تریلر از گیم‌پلی آن را نیز منتشر کرده که می‌توانید در میانه‌ی مطلب آنها را مشاهده کنید. در اولین ویدیو می‌توانید رانندگی Daniel Ricciardo و در دومین ویدیو رانندگی Jolyon Palmer، که هر دو از رانندگان مشهور فرمول یک هستند را در پیست جدید شهر باکو آذربایجان مشاهده کنید.

  | 

  | 

این کمپانی همچنین اعلام کرده که این بازی نسخه‌ی محدود نیز خواهد داشت که شامل بسته‌ی الحاقی با نام Career Booster است و علاقه‌ مندان می‌توانند با تهیه‌ی آن شروع طوفانی‌تر و کامل‌تری در بخش داستانی (Career) بازی داشته باشند. بازیکنان همچنین علاوه بر دریافت یک کلاه ایمنی انحصاری و همچنین طراحی جدید و منحصر بفرد لپ‌تاپ‌های داخل بازی، از قابلیت سرعت بخشیدن به تحقیقات و توسعه‌ی داخل بازی نیز بهره‌مند خواهد شد (Research and Development Boost) که باعث افزایش سرعت توسعه و تحقیق در هر فصل از بخش داستانی بازی می‌شود.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده