نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

کنسول نینتندو NX برروی بازی ها تمرکز دارد، نه مشخصات فنی [E3 2016]

رئیس بخش آمریکا شرکت نینتندو در آخرین مصاحبه خود درباره کنسول آینده این شرکت یعنی نینتندو NX صحبت کرد گفت که کنسول بازی نینتندو NX برروی بازی‌ها تمرکز دارد، نه مشخصات فنی. با زومجی همراه باشید.

امسال شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 از ایکس‌باکس ‌وان جدید و قدرتمند با اسم رمز پروژه اسکورپیو رونمایی کرد. همچنین شرکت سونی ساخت یک کنسول قدرتمند پلی‌استیشن 4 با اسم رمز پلی‌استیشن نئو را تأیید کرده است. اما تاکنون شرکت نینتندو هیچ اطلاعاتی از کنسول آینده خود یعنی نینتندو NX منتشر نکرده است. رجی فیزِمی، رئيس بخش آمریکا شرکت نینتندو، در مصاحبه با سایت بلومبرگ وست اعلام کرد کنسول نینتندو NX برروی بازی‌ها تمرکز دارد، نه مشخصات فنی. او در اینباره توضیح می‌دهد:

با اینکه شرکت‌های مایکروسافت و سونی درباره سیستم‌های جدید خود صحبت کرده و با این روش از سیستم‌های خود دفاع می‌کنند اما ما می‌خواهیم این اطمینان را بدهیم که بهترین بازی‌ها را برای کنسول آینده خود در دست ساخت داریم. واکنش‌ها نسبت به بازی جدید Zelda بهتر از حد تصور ما بوده است.

زمانی که از فیزِمی پرسیده شد که آیا برآورده نشدن انتظارات مردم از سخت‌افزار NX باعث فروش آن خواهد شد یا خیر، گفت:

من چنین انتظاری ندارم و می‌دانم زمانی که بازی‌های نینتندو منتشر شوند، استقبال بسیار زیادی از آن‌ها در تمام جهان اتفاق خواهد افتاد. زمانی که ما بازی‌های Splatoon و Super Mario Maker را در سال گذشته منتشر کردیم، استقبال بسیار شگفت‌انگیزی از آن‌ها شد. پس مهمترین کار برای ما، ساخت بازی‌های جدید و در ادامه فروش آنها در فروشگاه‌ها است. تا وقتی که محتوای درخشان وجود داشته باشد، ما محصولات خود را به فروش می‌گذاریم و در آمد خود را کسب می‌کنیم.

شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 چند بازی جدید را معرفی کرد که یکی از مهمترین آنها، معرفی بازی جدید The Legend of Zelda بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع:‌ GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده