// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

تماشا کنید: ویدیوی گیم پلی بازی Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شد [E3 2016]

ویدیوی گیم‌پلی زیبایی از Bloodstained: Ritual of the Night، بازی جدید سازنده مجموعه Castlevania: Symphony of the Night در جریان نمایشگاه E3 2016 منتشر شده است. این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کوجی ایگاراشی، خالق و کارگردان مجموعه Castlevania نخستین بار در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ بود که بعد از خروج از کمپانی کونامی،‌ کمپینی جدید را برای بازی Bloodstained: Ritual of the Night در کیک‌استارتر آغاز کرد. علی‌رغم نیاز ۵۰۰ هزار دلاری برای ساخت بازی، علاقه‌ی بسیار بازیکنان به شخص ایگاراشی و ساخته‌های گذشته آن، باعث شد تا در مجموع با کمک بیش از ۶۰ هزار سرمایه‌گذار، کمپین Bloodstained در نهایت قادر به جمع‌آوری مبلغ خارق‌العاده ۵/۵ میلیون دلاری باشد.

اکنون اما با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی در ماه مارس سال ۲۰۱۷، استودیوی اینتی کریتس و شخص ایگاراشی در قامت کارگردان و تهیه‌کننده ویدیویی زیبا هرچند کوتاه را از گیم‌پلی Bloodstained: Ritual of the Night در جریان نمایشگاه E3 2016 منتشر کردند. در این ویدیو شاهد طراحی زیبا و البته آشنا از مجموعه کسلوانیا و دشمنان متفاوت هستیم. طبق وعده ایگاراشی بازی شامل المان‌ها نقش‌آفرینی از جمله ساخت آیتم‌های مختلف است.

Bloodstained: Ritual of the Night علاوه بر Wii U، برای رایانه‌های شخصی ویندوزی/مک/لینوکس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد.

|

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده