// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

تماشا کنید:‌ ویدیوی گیم پلی بازی Ghost Recon: Wildlands از حالت چندنفره [E3 2016]

به دنبال رونمایی از ویدیوی گیم‌پلی بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands در جریان نمایشگاه E3 2016، اکنون ویدیویی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی برروی ایکس‌باکس وان منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یوبیسافت اخیرا از رسانه‌های بازی برای تجربه یکی از مراحل Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands، بازی تیراندازی مبتنی بر کار تیمی دعوت کرده است. این بازی که در بولیوی روایت می شود، وظایفی را برای چهار بازیکن (در صورت نیاز اعضای تیم از هوش‌مصنوعی (AI) وارد بازی می‌شوند) جهت مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر تعیین می‌کند که اغلب در اردوگاه‌های بسیار مستحکم اردو زده‌اند.

در طول این دمو (نسخه آزمایشی)، شما قادر به تماشای محیط از هلیکوپتر و همچنین از طریق نقشه هستید که در اواخر ویدیو گستردگی آن قابل مشاهده است. طبق گفته یوبی‌سافت، این کمپانی بزرگترین بازی جهان باز (Open World) خود را تا به امروز ساخته است.

ماموریت شامل جستجوی اردوگاه دشمنان با استفاده از پهپاد و شلیک توسط اسنایپر دوربرد و همچنین و تعقیب خودروی دشمنان می‌شود. اکنون دیگر روشن است که بازی Wildlands  برروی کار و ماموریت تیمی تمرکز بسیاری دارد. در طول این ویدیو شاهد تقسیم کار بین اعضای تیم برای پوشش همه جانبه و حمله موفق به اردوگاه هستیم.

از جمله نکات مثبت ماموریت‌های Wildlands می‌توان به آزاد بودن بازیکنان به پایان یک ماموریت به صورت تنهایی یا به همراه دوستان اشاره کرد. در این ویدیو شاهد کار تیمی هستیم که در انتها به هک لپ‌تاپ موجود در یکی از ساختمان‌ها و نمایش نقشه بسیار گسترده بازی ختم می‌شود.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Ghost Recon: Wildlands در تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفند ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده