نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱

فیل اسپنسر: برخی از بازی های ایکس باکس وان بر روی اسکورپیو بهتر اجرا می شوند [E3 2016]

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد که کنسول جدید ایکس‌‌باکس وان اس، باعث بهتر اجرا شدن بازی‌های فعلی شما نمی‌شود. با این حال، این مسئله در مورد پروژه اسکورپیو صدق نمی‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی Microsoft، در مصاحبه‌ای که اخیرا در جریان نمایشگاه E3 2016 با وب‌سایت جاینت بمب انجام داده، اعلام کرده که بازی‌هایی که از تغییر رزولوشن پویا استفاده می‌کنند، می‌توانند برروی اسکورپیو، بهتر اجرا شوند:

به طور مثال، اگر به بازی Halo 5 نگاه کنید، این بازی از سیستمی به نام «تغییر رزولوشن پویا» استفاده می‌کند. هنگامی که بازی به صحنه‌های پیچیده و شلوغ می‌رسد، برای نگه داشتن نرخ فریم برروی ۶۰، به صورت خودکار، رزولوشن بازی تغییر پیدا می‌کند. هیلو هم تنها بازی نیست که از این تکنیک استفاده می‌کند. به همین دلیل اگر شما یک بازی را که از این تکنیک استفاده می‌کند، برروی اسکورپیو اجرا کنید، بازی با نرخ فریم بیشینه خود اجرا می‌شود. 

در ادامه، اسپنسر به بازی دیگری که برروی اسکورپیو بهتر اجرا می‌شود، اشاره نکرد، اما اگر قرار است تمام بازی‌هایی که از این تکنیک استفاده می‌کنند برروی اسکورپیو بهتر اجرا شوند، شما باید انتظار داشته باشید بازی‌هایی نظیر The Witcher 3، Doom و The Division که از این تکنیک استفاده می‌کنند، برروی اسکورپیو، بهتر اجرا شوند:

من از این ویژگی به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسکورپیو نام نمی‌برم زیرا بسیاری از بازی‌ها از این تکنیک استفاده نمی‌کنند. من می‌خواهم با طرفداران و مردم درباره پروژه اسکورپیو شفاف باشم و به آنها به روشنی بگویم که این کنسول برای چه کاری طراحی شده است. این کنسول به این دلیل طراحی شده که شما بتوانید تجربه‌هایی با کیفیت 4K داشته باشید. برخی از بازی‌هایی که از تغییر رزولوشن پویا استفاده می‌کنند،‌ برروی این کنسول بهتر اجرا می‌شوند.

در انتها اسپنسر اعلام کرد با اینکه برخی از بازی‌ها برروی این کنسول بهتر اجرا می‌شوند، شما نباید به خاطر بازی کردن بازی‌های فعلی خودتان، کنسول اسکورپیو را خریداری کنید.

این مصاحبه اسپنسر، در راستای شفاف‌سازی استراتژی مایکروسافت در رابطه با پروژه اسکورپیو صورت گرفت.

اگر شما قصد دارید که بدانید به طور کامل در کنفرانس مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2016 چه گذشت و فرصت تماشای پوشش همزمان زومجی از این کنفرانس را از دست دادید، می‌توانید جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 را در زومجی مطالعه نمایید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص رویداد E3 2016 در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده