// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸

صداپیشه نسخه جدید God of War با نسخه های قبلی متفاوت است [E3 2016]

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016 بود که خبر معرفی نسخه‌ی جدید بازی محبوب God of War همه‌ی طرفداران را خوشحال کرد. اکنون و همانطور که شاید از صدای کریتوس در تریلر هم متوجه شده باشید، مشخص شده که صداپیشه‌ی این نسخه شخصی دیگر است.

اگر با دقت بیشتری به تریلر معرفی بازی God of War در جریان نمایشگاه E3 2016 نگاه کنید، حتما متوجه تغییر صدای شخصیت حماسی این بازی یعنی کریتوس می‌شوید. بله درست است، با تایید رسمی تی‌سی کارسون، صداپیشه‌ی همیشگی این شخصیت در سری خدای جنگ، مشخص شده که دیگر وی وظیفه‌ی صداگذاری این شخصیت را نخواهد داشت و شخص دیگری برای نسخه‌ی جدید جایگزین وی شده است. وی در پیامی که در حساب توییتر خود برای طرفداران منتشر کرد اینچنین گفت:

دوستان من، من اطمینان دارم که شما از شنیدن دوباره‌ی صدای من در نسخه‌ی جدید God of War خوشحال خواهید شد. اما دیگر اینطور نیست و سونی تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ کرده است. اجازه دهید آنها نظرات شما را در این زمینه بدانند.

وی تاکنون وظیفه‌ی صداگذاری شخصیت کریتوس را در تمامی بازی‌های این مجموعه و سایر بازی‌هایی که این شخصیت در آنها حضور داشته مانند PlayStation All-Stars Battle Royale و Mortal Kombat را بر عهده داشته است و عدم حضور او در نسخه‌ی جدید این بازی، برای اولین بار است که رخ خواهد داد. بازیگر سریال تلویزیونی Stargate SG-1، با نام کریستوفر جاج، در حساب توییتر خود تایید کرده که وی وظیفه‌ی صداگذاری این شخصیت خشن اسپارتایی را بر عهده خواهد داشت. پیش‌تر در زومجی جدیدترین اطلاعات از God of War جدید و خبر جهانِ باز نبودن این بازی زیبا را مطالعه کردید و در مطلبی دیگر نیز اولین تریلر گیم‌پلی آن را مشاهده کردید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده