// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

نسخه ریمستر Skyrim از مادهای موجود پشتیبانی می‌کند [E3 2016]

با معرفی نسخه‌ی ریمستر بازی Skyrim در کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016، انرژی تازه‌ای در بین هواداران این مجموعه جریان پیدا کرد. به تازگی نیز گفته شده که این بازی از مادهای موجود قبلی پشتیبانی خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اخیرا که نسخه‌ی ریمستر بازی محبوب Skyrim در جریان کنفرانس Bethesda در E3 2016 معرفی شد، سوال‌های بسیاری در ذهن طرفداران به وجود آورد. یکی از این سوالات را شخصی با نام مستعار Kyle Rebel از طریق شبکه‌ی توییتر از این کمپانی پرسید که آیا امکان اجرای مادهای قبلی برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی وجود خواهد داشت ؟ در جواب نیز پیت هاینز، از کمپانی بتسدا، با یک «بله» خوشحال کننده نه تنها وی، بلکه تمامی طرفداران این مجموعه را خوشحال کرد. سوال این شخص به شکل زیر بود:

آیا مادهای قدیمی و پیش‌تر ساخته شده با ریمستر بازی Skyrim هماهنگی خواهند داشت؟

و پاسخ دریافت شده از جانب کمپانی بتسدا:

اساسا، بله

شاید این سوال به ذهن شما نیز خطور کرده باشد که چرا بتسدا از لفظ «اساسا» استفاده کرده! بکار بردن این کلمه ممکن است بیانگر این امر باشد که شاید اجرای این مادهای قدیمی‌تر منوط به ایجاد تغییراتی در آنها توسط سازندگان مادها باشد. البته نمی‌توان اظهار نظر قطعی در این لحظه انجام داد. ریمستر این بازی با نام The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition در تاریخ ۷ آبان ماه سال جاری (۲۸ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی برای دارندگان نسخه‌ی Legendary Edition آن در پی‌سی (نسخه‌ی قبلی) بطور رایگان عرضه خواهد شد و در مطلبی دیگر نیز اولین عکس‌های منتشر شده از این بازی زیبا را مشاهده کردید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده