نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

تماشا کنید: بازی Ever Oasis برای کنسول 3DS معرفی شد [E3 2016]

در جریان نمایشگاه E3 2016 بازی اکشن-نقش‌آفرینی Ever Oasis برای کنسول دستی 3DS رونمایی شد. این بازی که به سرپرستی کارگردان بازی‌های Mana ساخته می‌شود، قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی نینتندو طی E3 2016 در برنامه‌ی زنده‌ای از بازی جدید Ever Oasis رونمایی کرد. این بازی که برای کنسول 3DS معرفی شده، توسط استودیوی ژاپنی گِرِزو (Grezzo)، سازنده‌ی The Legend of Legacy، در حال ساخت است. بازی Ever Oasis در سبک اکشن-نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد و سرپرستی تیم توسعه‌دهنده‌ی آن بر عهده‌ی کوئیچی ایشی، کارگردان سه نسخه‌ی اول فاینال فانتزی و سری بازی‌های Mana، است.

 

  | 

در Ever Oasis بازیکن باید یک واحه (آبادی میان کویر) را پایه‌گذاری و با جمع‌آوری منابع مختلف، برای آباد کردن آن تلاش کند. در این میان، خانه‌به‌دوش‌هایی از قبیله‌های دوردست به سوی آبادی سرازیر می‌شوند که می‌توان با کمک آن‌ها به سیاه‌چال‌های درون بیابان سر زد و با دشمنانی که بر سر راه بازیکن قرار می‌گیرند مبارزه کرد. معماهایی هم در گوشه‌وکنار محیط وجود دارند که به سهم خودشان می‌توانند تنوع بیشتری به گیم‌پلی بازی ببخشند.

بازی Ever Oasis قرار است در سال آینده میلادی به‌طور انحصاری برای 3DS منتشر شود.

منبع: DualShockers

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده