نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۴

خرید مشترک بین ایکس باکس وان و پی سی به اکانت گلد نیاز ندارد [E3 2016]

شرکت مایکروسافت که به تازگی در کنفرانس E3  خودش از دو قابلیت‌ جدید ایکس‌باکس پلی انیور (Xbox Play Anywhere)  و آرنا (Arenas) رونمایی کرده بود، اعلام کرد برای استفاده از قابلیت پلی انیور به حساب کاربری گلد نیاز نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت تأیید کرد که برای استفاده از قابلیت ایکس‌باکس پلی انیور که با استفاده از آن می‌توانید با خرید نسخه‌ی ایکس‌باکس وان یک بازی نسخه‌ی پی‌سی را نیز رایگان دریافت کنید (و بلعکس) نیازی به داشتن ایکس‌باکس لایو گلد ندارد. البته شما برای آنلاین بازی کردن و استفاده از قابلیت آرنا روی کنسول به حساب کاربری گلد نیاز خواهید داشت. سخنگوی مایکروسافت به سایت گیم‌اسپات گفت:

برای بازی کردن بازی‌های ایکس‌باکس پلی انیور به ایکس‌باکس لایو گلد نیاز نخواهد بود مگر اینکه بخواهید بخش چند نفره‌ی آن بازی‌ها رو روی ایکس‌باکس وان بازی کنید.به طور مشابه، شما برای بازی کردن بخش چند نفره‌ی بازی‌ها از طریق قابلیت آرناز ایکس‌باکس لایو روی کنسول به ایکس‌باکس لایو گلد نیاز خواهید داشت.

مایکروسافت همچنین به گیم‌اسپات گفت که برای استفاده از دو قابلیت ایکس‌باکس لایو به داشتن حساب کاربری گلد نیازی نخواهد بود: موسیقی پس زمینه و مستقل بودن زبان از منطقه جغرافیایی. این قابلیت‌ها تابستان امسال از طریق یک بروزرسانی به ایکس‌باکس وان اضافه خواهند شد و هیچ دلیلی وجود ندارد که این قابلیت‌ها به حساب گلد نیازی داشته باشند.

گیم‌اسپات همچنین از مایکروسافت در خصوص دو ویژگی جدید کلاب‌ها (Clubs) و گشتن به دنبال گروه‌ها (Looking for Group) و نیاز داشتن به ایکس‌باکس لایو گلد سؤال کرده است. چرا که هر دوی این قابلیت‌ها با بازی چند نفره‌ی آنلاین در ارتباط هستند و نیازمند بودن آنها به گلد محتمل به نظر می‌رسد.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده