نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

تمام نمایش‌های سونی در E3 2016 بر روی نسخه فعلی پلی استیشن 4 اجرا شده‌اند

سونی در جریان کنفرانس خود در E3 2016، بازی‌هایی با جلوه‌های بصری عالی نمایش داد که همین امر باعث شده عده‌ای اعتقاد داشته باشند که این بازی‌ها، بر روی نسخه ارتقا یافته پلی‌استیشن 4 اجرا شده است. حال سونی ادعای این افراد را رد کرده است.

کافی است تا دوباره سراغ تماشای کنفرانس سونی در E3 2016 بروید و این بار تمرکز خود را روی جزییات گرافیکی بازی‌های معرفی شده بگذارید تا متوجه شوید که در ویدیو معرفی نسخه جدید God of War یا نمایش گیم‌پلی Detroit: Become Human جزییات تا چه حد بیداد می‌کنند. همین امر باعث شده بود تا افراد زیادی اعلام کنند که سونی علی‌رغم عدم رونمایی از نسخه ارتقا یافته پلی‌استیشن 4 که با اسم رمز «نئو» شناخته می‌شود در جریان کنفرانس، بازی‌های خود را با استفاده از قدرت گرافیکی این کنسول نمایش داده است.

این مساله واکنش شوهی یوشیدا، رییس استودیو‌های بازیسازی سونی، را در پی داشته و وی با انتشار توییتی اعلام کرد:

تمامی بازی‌های نمایش داده شده در E3 2016 بر روی مدل فعلی و معمولی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شدند.

به هر حال اگر کنسول فعلی پلی‌استیشن 4 توانایی اجرای بازی‌ها با چنین جزییات گرافیکی را داشته باشد، قطعا جزییات گرافیکی بازی‌ها بر روی نسخه ارتقا یافته این کنسول بسیار تماشایی خواهد بود.

منبع: VG247

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده