نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

دلایل معرفی نشدن پلی استیشن نئو در نمایشگاه E3 از زبان سونی [E3 2016]

رئیس بخش بازاریابی و فروش سونی از دلایل عدم حضور پلی استیشن نئو در نمایشگاه E3 2016 صحبت کرده و از میان آن‌ها به تمرکز سونی بر روی معرفی بازی‌ها و مناسب نبودن زمان کنونی جهت معرفی محصول جدید اشاره کرده است. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت در E3 2016 از ایکس‌باکس وان اس، نسخه‌ی اسلیم ایکس‌باکس وان، رونمایی کرد و به برنامه‌اش برای ساختن نسخه‌ای قدرتمندتر از کنسول نسل هشت‌اش با اسم رمز پروژه‌ی اسکورپیو (Scorpio) هم اشاره کرد. اما در آن‌سو سونی، همان‌طور که قبلاً هم گفته شده بود، نسخه‌ی جدید پلی‌استیشن 4 را به این نمایشگاه نیاورد؛ یعنی همان نسخه‌ای که با پسوندهای نئو (Neo)، 4.5 و 4K شناخته می‌شود و چندی پیش در دست ساخت بودن آن تأیید شد. اکنون یکی از مدیران کمپانی ژاپنی در این مورد توضیحاتی داده است.

جیم رایان، رئیس بازاریابی و فروش سونی، دلیل غیبت پلی‌استیشن نئو در E3 را تمرکز داشتن سونی بر روی معرفی بازی‌ها و مناسب نبودن زمان فعلی جهت رونمایی اعلام کرد. او گفت:

به نظرم ما برنامه‌ای غنی و ناب را با محوریت بازی‌ها برگزار کردیم. فکر می‌کنم که این دیدگاه درست و به‌جایی باشد؛ اینکه [در نمایشگاه E3] عملاً تنها به مواردی بپردازیم که به [جنبه‌ی نرم‌افزاری] بازی‌های پلی‌استیشن 4 مرتبط می‌شوند. به نظرم این موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد و [می‌توانم بگویم که] ما در شب گذشته با تمرکز صرف بر روی بازی‌ها حق مطلب را ادا کرده‌ایم.

رایان افزود:

ما از حقیقت ویژه‌ای پرده برداشته‌ایم… [از پروژه‌ای] که از آن با اسم رمز نئو یاد می‌کنیم. ما می‌خواهیم برای ارائه دادن [نئو] روی صحنه، کاملاً آمادگی داشته باشیم و بتوانیم [ویژگی‌های] آن را به‌خوبی به نمایش بگذاریم. بنابراین [رونمایی] را زمانی انجام خواهیم داد که آماده باشیم و بتوانیم [محصول] را به شکلی درست و مناسب به نمایش درآوریم.

شما درباره‌ی نسخه‌های جدید کنسول‌های نسل هشت چه نظری دارید؟ با‌ معرفی شدن آن‌ها در سال جاری موافقید یا خیر؟

منبع: VG247

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده