نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲

ایندی در فیلم Indiana Jones 5 کشته نخواهد شد

قرار است در سال ۲۰۱۹ فیلم سینمایی «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) اکران شود و ما هریسون فورد را در نقش «دکتر هنری جونز» ببینیم. استیون اسپیلبرگ، کارگردان فیلم، گفته قرار نیست ایندیانا جونز در انتهای فیلم به قتل برسد. با زومجی همراه باشید.

فیلم «ایندیانا جونز ۵» در سال ۲۰۱۹ و به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، خالق این مجموعه، اکران خواهد شد. با وجود اینکه هنوز تایید نشده که این فیلم قسمت آخر از مجموعه «ایندیانا جونز» با وجود هریسون فورد خواهد بود یا نه، با در نظر گرفتن اینکه زمان اکران فیلم فورد ۷۷ ساله خواهد بود، احتمال می‌رود این فرنچایز به نزدیکی پایان رسیده باشد.

در حال حاضر هیچ اسم رسمی و یا جزئیات فیلمنامه‌ای از این فیلم منتشر نشده است. با این حال، اسپیلبرگ یکی از المان‌های فیلمنامه‌ی فیلم را لو داد و مشخص کرد و اعلام کرد ایندی در پایان فیلم پنجم این مجموعه زنده خواهد ماند.

اسپیلبرگ در مصاحبه با هالیوود ریپورتر صحبت‌هایی درباره «ایندیانا جونز ۵» انجام داد. وی درباره فیلم گفت:

تنها چیزی که می‌توانم با اطمینان از آن سخن بگویم این است که قرار نیست در پایان فیلم هریسون فورد را بکشم.

سرنوشت ایندی در پایان «ایندیانا جونز ۵» گیج کننده خواهد بود چرا که این فیلم به احتمال زیاد آخرین حضور فورد خواهد بود. با پایان حضور هریسون فورد در نقش «هان سولو» در سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» در «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens)، دلیل قانع کننده‌ای برای پایان ایفای نقش ایندیانا جونز توسط هریسون فورد وجود دارد.

از طرفی، فورد نگاه متفاوتی به شخصیت هان سولو نسبت به ایندیانا جونز دارد. بخشی از این قضیه به این دلیل است که وی در جنگ ستارگان فقط یکی از اعضای گروه است اما در ایندیانا جونز نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند. حتی بعد از اینکه اسپیلبرگ «مات»، پسر ایندی با بازی شایا لابوف را در فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین» (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) معرفی کرد، هم کارگردان و هم هریسون فورد با ایده اینکه «مات» فرنچایز را در دست بگیرد مخالفت کردند و اسپیلبرگ گفت فورد تنها کسی است که باید نقش ایندیانا جونز را بازی کند.

در نتیجه مشخص است که اسپیلبرگ و فورد بر سر این قضیه که فیلم‌های ایندیانا جونز باید همیشه براساس داستان ایندی باشند به توافق رسیده‌اند و این یعنی کشته شدن وی برای پایان ماجراجویی بهترین گزینه است. اینکه فورد و اسپیلبرگ تصمیم دارند فرنچایز را با قسمت پنجم به پایان برسانند یا نه نا مشخص است اما با در نظر گرفتن اینکه هنگام اکران «ایندیانا جونز ۵» این مجموعه تقریبا چهل ساله خواهد بود، به نظر می‌رسد قرار است به هر شکلی که شده داستان ایندی را به پایان برسد.

«ایندیانا جونز ۵» در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۹ خرداد ۱۳۹۸) در سینماهای آمریکا اکران شود.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده