نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴

بازی Stardew Valley اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل هشت عرضه می‌شود [E3 2016]

بازی مزرعه‌داری Stardew Valley که با الهام از سری محبوب Harvest Moon ساخته شده، قرار است در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و Wii U منتشر شود. با زومجی همراه باشید.

ناشر و سازنده‌ی Stardew Valley در ماه گذشته گفته بودند که می‌خواهند این بازی را در آینده برای کنسول‌ها هم منتشر کنند. اکنون، همزمان با برگزاری E3 2016، اعلام شده که نسخه‌ی کنسولی بازی در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. در آن زمان، این بازی علاوه بر کنسول‌های نسل هشت سونی و مایکروسافت، برای Wii U هم قابل خریداری خواهد بود.

اریک بارون، سازنده‌ی بازی که با نام مستعار ConcernedApe فعالیت می‌کند، در این‌باره گفته است:

مفتخرم که اعلام می‌کنم Stardew Valley رسما در راه ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و Wii U است. انتظار دارم که با کمک چاکل‌فیش (ناشر بازی) و سیک‌هد گیمز [بتوانیم] این نسخه‌ها را تا تعطیلات زمستانی آماده کنیم. برای من بسیار مهم است که بازی کردن Stardew Valley با کنترلرهای کنسولی [تجربه‌ای] بی‌نقص و ملموس باشد. شخصاً بیش از همه به این موضوع معترف هستم که پشتیبانی ابتدایی و کنونی نسخه‌ی پی‌سی از کنترلرها، فاصله‌ی زیادی با وضعیت ایده‌آل دارد و باید پیش از عرضه‌ی [نسخه‌های کنسولی] مورد بازنگری قرار بگیرد.

بارون همچنین به این موضوع اشاره کرد که در تلاش است تا در نسخه‌ی پیش‌رو، از قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر کنسول (مانند گیم‌پد-تبلت Wii U) بهره بگیرد. او همچنین تأیید کرد که نسخه‌های مک و لینوکس بازی در حال ساخت هستند و احتمالاً در آینده‌ی بسیار نزدیک آماده خواهند شد؛ ضمن اینکه بخش چندنفره‌ی Stardew Valley هم در حال توسعه است و انتظار می‌رود که در سال جاری میلادی در قالب یک بروزرسانی در اختیار دارندگان بازی قرار بگیرد. وی هنوز در مورد وجود یا عدم وجود محتواهای انحصاری بازی برای کنسول‌ها صحبتی نکرده است؛ ولی احتمالاً به‌زودی اطلاعاتی را در این مورد خواهیم شنید.

منبع: AttackoftheFanboy

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده