// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲

تماشا کنید:‌ ویژگی جدید بازی Pokemon Sun and Moon توسط نینتندو رونمایی شد [E3 2016]

نینتندو دیروز در جریان استریم زنده Treehouse به مناسبت رویداد E3 2016، تازه‌ترین ویدیو گیم‌پلی بازی Pokemon: Sun and Moon را به نمایش گذاشت. در این ویدیو شاهد مبارزه شخصیت‌های مختلف از دنیای پکیمون هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کارگردان و تهیه کننده بازی Pokemon: Sun and Moon امروز در جریان استریم زنده E3 در سوال و جوابی، توضیحاتی را پیرامون نام‌گذاری بازی و جزئیات بازی به اشتراک گذاشتند:

[نام بازی] دارای معانی متفاوتی است. برای ما خورشید منبع تمام زندگی بوده و در بازی Pokemon نیزبه همین روش استفاده شده است. ماه نیز بر روی همه ما تاثیر می‌گذارد. ما قصد داریم که این جهان مملو از زندگی باشد؛ بنابراین ما این عنوان را انتخاب کردیم.

از طرفی باید در نظر گرفت که با توجه به حضور دو قهرمان در بازی، احتمالا در طول داستان شاهد یکپارچگی راه این دو قهرمان خواهیم بود.

افسانه‌ها می‌گویند که پوکیمون‌های افسانه‌ای فرستادگانی از خورشید و ماه هستند. ما می‌خواهیم این موضوع را هرچه بیشتر با داستان یکپارچه کنیم و فکر می‌کنیم طرفداران نیز برای آن هیجان‌زده بشوند.

در دموی نمایش داده شده از گیم‌پلی بازی نخستین بار با Meowth، حیوان خانگی جدید قهرمان داستان آشنا می‌شویم. در این دمو قهرمان داستان چند روز قبل از رویداد‌های بازی به منطقه Alola وارد می‌شود که می‌توانید تصاویر آن را از پایین خبر مشاهده کنید.

|

علاوه بر این، نینتندو از حالت جدیدی در گیم‌پلی بازی با نام بتل رویال ( Battle Royal) رونمایی کرد. حالت بتل رویال، از چهار بازیکنان پشتیبانی کرده و به صورت رایگان برای مبارزه همگان ارائه می‌شود. در این حالت برندگان براساس تعداد شکست پکیمون‌ها و همچنین تعداد پکیمون‌های خارج شده از پارتی در پایان زمان اختصاص داده شده،‌ تعیین می‌شوند. نینتندو همچنین رسما تائید کرد که بازیکنان قادر به شخصی‌سازی قهرمان خود خواهند بود.

Pokemon: Sun and Moon نخستین بار در ماه فوریه رونمایی شد؛ سازندگان در ادامه با انتشار ویدیوی گیم‌پلی بازی و جزئیات بیشتر از منطقه جدید جهان پکیمون اطلاعاتی را نیز به پکیمون‌های افسانه‌ای تازه منتشر کردند.

Pokemon: Sun and Moon در نهایت در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) در ایالات متحده و ۲۳ نوامبر (۳ آذر) در بریتانیا برای 3DS عرضه خواهد شد.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: IGN و Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده