نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

نورمن ریداس با انتشار تصویری جالب از کوجیما به انتقاد از کونامی پرداخت

نورمن ریداس، بازیگر بازی جدید هیدئو کوجیما، در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و قبلا عکس‌هایی از همکاری خود با کوجیما منتشر کرده بود. او امروز عکسی جدید و جالب از کوجیما منتشر کرد که به اتفاقات گذشته آن‌ها با کونامی مرتبط است. با زومجی و جزئيات این خبر همراه باشید.

دیروز، هیدئو کوجیما، آخرین دستپخت خود به نام Death Stranding را با حضور نورمن ریداس معرفی کرد. نورمن ریداس و هیدئو کوجیما آخرین بار در ساخت بازی Silent Hills با یکدیگر همکاری داشتند؛ بازسازی امیدوارکننده‌ای از کونامی، که بعد از جدایی کوجیما از این کمپانی به ناگهان لغو شد.

به نظر می‌رسد که آن اتفاق احساسات نورمن ریداس را به شدت جریحه‌دار کرده، چرا که او به تازگی با انتشار عکس جالب زیر در اکانت شخصی خود در اینستاگرام، رونمایی بازی Death Stranding را جشن گرفت.

Norman-Reedus-Hideo-Kojima

این پست تا کنون نزدیک به ۷۰ هزار لایک و حدود ۱۳۰۰ نظر دارد که دائماً در حال افزایش است. این حجم از لایک و نظر به طور واضح دیدگاه دنبال‌کنندگان نورمن ریداس را نشان می‌دهد. آن‌ها همچون ریداس به شدت از دست کمپانی کونامی به خاطر اخراج کوجیما و لغو بازی Silent Hills ناراحتند، و مطمئنا از موفقیت دوباره کوجیما خوشحال خواهند شد. جالب است که تعداد زیادی از نظرات این پست اشاره به یک کلمه دارند: «بی‌رحم»

نظر شما درباره عکس منتشر شده توسط نورمن ریداس چیست؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده