نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹

محتویات دیجیتالی قابل دانلود بازی TitanFall 2 رایگان خواهند بود [E3 2016]

استودیوی ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) تأیید کرده است که تمامی نقشه‌ها و محتویات قابل دانلودی که پس از عرضه بازی Titanfall 2 منتشر خواهند کرد به طور رایگان در اختیار کاربران بازی قرار خواهند گرفت. با زومجی همراه باشید.

با اینکه Titanfall 2 به تازگی معرفی شده است، اما استودیوی ریسپاون انترتینمنت از حالا تأیید کرده است تمامی نقشه‌هایی که به صورت محتویایت دیجیتالی قابل دانلود عرضه خواهند شد به طور رایگان در اختیار کاربران بازی قرار خواهند گرفت.

دیوید وایتمن، مسئول توسعه‌ی ریسپاون انترتینمنت، دیشب طی مراسم EA Play در لندن گفت که آنها قصد دارند در زمانی نزدیک به تاریخ عرضه‌ی بازی در خصوص محتویات پس از زمان عرضه‌ی آن صحبت کنند اما تأیید نکرد که تمامی حالت‌ها و نقشه‌های عرضه شده برای آن رایگان خواهند بود. وایتمن اضافه کرد که محتویات دیجیتالی قابل دانلود به منظور آپگرید کردن نخواهند بود.  او گفت از این ایده که گیمرها پس از خرید یک بازی با قیمت ۶۰ دلار مجبور شوند برای استفاده از محتویات دیجیتالی جدید مجدداً هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنند متنفر است.

وایتمن اشاره‌ای نکرد که این بسته‌های محتوای دیجیتالی در بر دارنده‌ی چه چیزهایی هستند اما گفت که استودیوی آنها تصمیم گرفته است تا پس از عرضه‌ی بازی نیز از طرفداران و بازی پشتیبانی کند. یکی از بزرگترین انتقاداتی که ریسپاون از طرف گیمرها دریافت کرده این بود که پشتیبانی آنها از بازیشان تنها چند ماه پس از عرضه‌ی بازی متوقف شده بود. وایتمن گفت:

ما این کار را برای طرفداران انجام می‌دهیم، نه برای پول.

تایتانفال 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده