// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۸

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Assassin's Creed در کنفرانس یوبیسافت [E3 2016]

کنفرانس امروز یوبی‌سافت علاوه بر اخبار بسیار متنوع از بازی‌های مختلف، شامل نمایش تریلر فیلم مورد انتظار کیش یک آدم کش (Assassin's Creed) نیز بود. برای دیدن این تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پیش از اکران فیلم کیش یک آدم کش (Assassin's Creed) در تاریخ ۱ دی ماه سال جاری (۲۱ ماه دسامبر) و در جریان کنفرانس Ubisoft در نمایشگاه E3 2016، تریلری متفاوت از این فیلم منتشر شده که می‌توانید در میانه‌ی مطلب آن را مشاهده کنید. در این تریلر حرکات خارق‌العاده‌ی بازیگر نقش اصلی این فیلم یعنی مایکل فاسبندر را مشاهده می‌کنید. پیش از نمایش این تریلر نیز، تولید کننده‌ی آن، فرانک مارشال، توضیحات مختصری در مورد فیلم ارائه کرد. صحبت‌های وی همانند مصاحبه‌های پشت صحنه‌ی فیلم که در تریلر نیز قابل مشاهده است، در مورد تلفیق داستان اصلی این فیلم با افسانه‌ها و روایات داخل بازی است که توانسته چنین اثر مورد انتظاری را خلق کند.

  | 

از جمله‌ی اطلاعاتی که تاکنون از داستان فیلم مشخص شده، حضور مایکل فاسبندر به عنوان نقش اصلی یعنی Callum Lynch و قاتلی که در زمان سفر می‌کند است. همچنین اینگونه به نظر می‌رسد که بیشتر داستان فیلم در زمان حال جریان خواهد داشت. در راستای ساخت و اکران این فیلم نیز، کمپانی Ubisoft، امسال به جای ساخت نسخه‌ی جدیدی از بازی Assassin's Creed، ترجیح داده که بر روی همکاری خود با هالی‌وود برای ساخت فیلم این مجموعه تمرکز داشته باشد. این وقفه‌ احتمالا و حداقل تا سال ۲۰۱۷ به طول خواهد انجامید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده