نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۴

تاریخ عرضه بازی South Park: The Fractured But Whole مشخص شد [E3 2016]

دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس یوبیسافت در E3 2016، تاریخ عرضه رسمی بازی South Park: The Fractured But Whole اعلام شد. با زومجی همراه باشید.

کنفرانس مطبوعاتی یوبیسافت در E3 2016 خبر خوشی برای طرفداران بازی South Park: The Fractured But Whole داشت؛ چراکه در این کنفرانس تاریخ عرضه این بازی - که سال پیش در جریان E3 2015 معرفی شده بود - مشخص شد. در جریان این کنفرانس یک دموی جذاب از بازی نشان داده شد که در آن قهرمان بازی، سه کلاس مختلف برای بازی، داستان گذشته‌ی غمناک قهرمان شما در بازی، به نمایش گذاشته شد. این دمو همچنین ویژگی‌های جدید مبارزات بازی را نشان داد و بسیاری از طرفداران را به وجد آورد.

این بازی سبک نقش‌آفرینی قرار است در تاریخ ۶ دسامبر سال ۲۰۱۶ (۱۴ آذر ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود. South Park: The Fractured But Whole به نحوی دنباله‌ای بر South Park: The Stick of Truth محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و هم‌اکنون از طریق قابلیت Backwards Compatible برای ایکس‌باکس وان در دسترس است.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده