نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۴

تماشا کنید: بازی Dual Universe به‌صورت رسمی توسط یوبی‌سافت معرفی شد [E3 2016]

در جریان برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2016، استودیوی نواکوارک به‌صورت رسمی از بازی علمی‌-تخیلی Dual Universe رونمایی کرد. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

Dual Universe یک بازی علمی‌-تخیلی در سبک و سیاق آثارMMO است که استودیوی فرانسوی نواکوارک مشغول کار بر روی آن است. هنوز علت نام‌گذاری بازی با این عنوان مشخص نیست، اما استودیوی سازنده متناقضا جان بازی را پیوسته و تقسیم‌نشده می‌خواند. ساندگان به Dual Universe به چشم یک اثر نوین می‌نگرند؛ اثری که در آن همه چیز ممکن است و بازیکنان می‌توانند همه المان‌های جهان آن را چه به صورت فیزیکی، چه به صورت سیاسی و چه به صورت اقتصادی تغییر دهند.

در بازی می‌توان با استفاده از موادی معدنی‌ای که از دل زمین به دست آمده‌اند، سفینه، ایستگاه فضایی، خانه و حتی شهرهای جدید بنا کرد و با تعیین سیستم‌های سیاسی و اقتصادی جدید، تعادل قدرت را برهم زد و حتی جنگ به پا کرد. به‌طور کلی می‌توان گفت که در این بازی، ساخت محتوا به کلی در دستان خود بازیکنان است. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید:

|

بتای محدود بازی Dual Universe اوایل سال ۲۰۱۷ شروع خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده